.NET document explorer = IE turbo met tab extensie

Pagina: 1
Acties:

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:15
Ik was wat aan het rond surfen op het forum van neowin.net en kwam een heel grappig en interesant topic tegen.

Neowin topic alle krediet gaat naar de topicstarter van het Neowin forum!!

Waar gaat het precies over? Microsoft heeft een .NET SDK kit een tijdje geleden uitgebracht waarbij software kan worden gemaakt en getest via deze kit. Waarschijnlijk zal het ook meer kunnen maar dat boeit mij niet zo.

Het leuke aan deze kit is dat er een document browser inzit die ook webpagina's aankan...(eigelijk ook wel logisch als het om .NET SDK kit gaat O-) ). Het verschil met IE zelf is dat de snelheid waarmee de pagina's op je scherm worden getoverd veel sneller is dan bij de gewone Internet Explorer 6 versie. Ook bij het openen van links worden deze geopend in een nieuwe tab.

Wat wil je ermee zeggen?
Tis gewoon een leuk weetje, waarbij ik het gevoel heb dat dit een voorproefje is van een nieuwe IE versie. Sneller en tab support.

Als je het wilt proberen, download dan de SDK kit hier: .NET Framework SDK Version 1.1
Pas wel op hij is 108mb groot!

Ps. kom aub niet aankakken dat firefox beter is, want dat weten we nu wel. Het is gewoon een leuke toy om mee te spelen, Het is ook niet zo bijzonder!

[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 12-03-2004 17:19 ]