Topic "Betreft: ... down"

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:14

Nibbz

Postmaster General

Topicstarter
Ik heb ongeveer een kwartier geleden het topic "Betreft: ..... down" geopend. Maar het is zomaar verdwemen. Ik zie hem ook niet bij my react staan.

Waarschijnlijk is hier wel een reden voor, maar ik kan nergens vinden waar..

[ Voor 10% gewijzigd door moto-moi op 12-03-2004 17:22 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:38

MAZZA

Barbie is er weer!

Ik denk dat de site die je noemt dermate twijfelachtige content bevat dat ie naar de TC is gemoved.

Overigens is het melden van sites die op hun gat liggen ook niet echt discussie waardig. Wellicht dat dat ook meespeelt in de beslissing tot het verwijderen van je topic.

[ Voor 49% gewijzigd door MAZZA op 12-03-2004 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:16

Erazzzer

Fear me, I'm German!

MAZZA schreef op 12 maart 2004 @ 17:17:
Ik denk dat de site die je noemt dermate twijfelachtige content bevat dat ie naar de TC is gemoved.
Zit ik ook aan te denken, maar het lijk me wel irritant voor gebruikers dat je geen id hebt waar je topic is. Misschien is het handig om via een PM iod aan te geven van: goh, luister eens je topic zit in TC ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:38

MAZZA

Barbie is er weer!

Erazzzer schreef op 12 maart 2004 @ 17:19:
[...]

Zit ik ook aan te denken, maar het lijk me wel irritant voor gebruikers dat je geen id hebt waar je topic is. Misschien is het handig om via een PM iod aan te geven van: goh, luister eens je topic zit in TC ofzo :)
Mijn ervaring met topics die gemoved worden naar plaatsen die voor mij onbereikbaar zijn is dat ik er mail over kreeg :) Dus ff mail checken misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:14

Nibbz

Postmaster General

Topicstarter
MAZZA schreef op 12 maart 2004 @ 17:20:
[...]

Mijn ervaring met topics die gemoved worden naar plaatsen die voor mij onbereikbaar zijn is dat ik er mail over kreeg :) Dus ff mail checken misschien?
Nej, kheb helemaal niks in me mail... maar het topic zelf (voor zover ik weet) bevat zelf geen illegale dingen of warez post ofzo... dus mja.. :S

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, je krijgt zometeen vast nog wel een mailtje van intoxicated denk ik ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.