Ik heb 2 pc's, één pc om te gamen met DVD-rom en een andere onder de TV om Divx af te spelen. In de Divx-speler zit er geen DVD-rom. Deze zijn met elkaar verbonden via een router en staan dus in netwerk. Nu zou ik willen weten of het mogelijk is een DVD film via het netwerk vanaf de game-pc af te spelen op de TV via de Divx-speler PC? En Hoe kan ik dat doen? Ik heb op de GamePC de DVD-rom gedeeld op het netwerk maar als ik die netwerkkoppeling via PowerDVD open, zie ik enkel een paar directory's op de DVD maar start hij de DVD eigenlijk niet.
Als je de gedeelte dvdrom device als netwerk drive mapped op je divx bak dan wordt het daar als het goed is wel goed gepakt. Hij zal em echter niet autoplayen ofzo iets. Ik gebruik tegenwoordig mediaplayer classic.. daar kan je nml ook gewoon de losse dvds laden om de dvd af te spelen! toppertje
Powerdvd >> open DVD file on harddisk drive >> naar je share verwijzen >> voila
[edit]
shit
[edit]
shit
[ Voor 82% gewijzigd door Drogo op 12-03-2004 17:23 ]
Nop, niet dus: DECSS encryptieCochrane schreef op 12 maart 2004 @ 17:20:
Powerdvd >> open DVD file on harddisk drive >> naar je share verwijzen >> voilla
Dit werkt alleen als je de dvd geripped hebt naar de harddisk, of bv Anydvd geinstalleerd hebt (die ript on-the-fly)