Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

laatste bezoek

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als ik naar GoT surf werkt het 'je laatste bezoek was' volgens mij niet goed meer. Ik krijg nl. de huidige tijd te zien ipv. de laatste keer dat ik GoT bezocht (is me al een paar keer opgevallen). Hebben meer mensen dit of ligt het aan mij?

Verwijderd

Palomar schreef op 12 maart 2004 @ 16:41:
Als ik naar GoT surf werkt het 'je laatste bezoek was' volgens mij niet goed meer. Ik krijg nl. de huidige tijd te zien ipv. de laatste keer dat ik GoT bezocht (is me al een paar keer opgevallen). Hebben meer mensen dit of ligt het aan mij?
Hij checkt wanneer jij voor het laatst bent geweest, dat ben je dus als je ingelogt bent en op de site bent :+

• Palomar
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 16:41:
[...]

Hij checkt wanneer jij voor het laatst bent geweest, dat ben je dus als je ingelogt bent en op de site bent :+
dan lijkt die functie me niet echt nuttig...... ;)

Maar ik heb er nog een paar keer op gelet en hij blijft aldoor de huidige tijd aangeven. Op verschillende pc's. Echt niemand anders hier 'last' van?

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

"Hoi idontlikepizza, je laatste sessie begon woensdag 17 maart 2004 15:40"

En dat lijkt me dus de bedoeling :?

DM!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:24
Volgens mij kijkt ie gewoon naar de laatste keer dat je een GoT pagina hebt bekeken. Dus als jij gewoon aan het lurken bent dan kan het best zijn dat er komt te staan dat je laatste sessie een minuut geleden begon :)

The devil is in the details.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
December schreef op 17 maart 2004 @ 15:45:
Volgens mij kijkt ie gewoon naar de laatste keer dat je een GoT pagina hebt bekeken. Dus als jij gewoon aan het lurken bent dan kan het best zijn dat er komt te staan dat je laatste sessie een minuut geleden begon :)
Inderdaad :) . Kijk maar eens naar die tijd als je een nacht niet op GoT geweest bent omdat je geslapen hebt, dan staat er bij je eerste bezoek na je nachtrust ook de tijd van het bezoek voordat je ging slapen :) .

• Palomar
  • Niet online
Harm schreef op 17 maart 2004 @ 15:45:
[...]

Inderdaad :) . Kijk maar eens naar die tijd als je een nacht niet op GoT geweest bent omdat je geslapen hebt, dan staat er bij je eerste bezoek na je nachtrust ook de tijd van het bezoek voordat je ging slapen :) .
en dat is bij mij dus niet zo :?

[edit 16:48] Ik zal zo ff testen. Ben nu op mn werk en over een half uurtje/drie kwartier ben ik thuis. Als ik dan test zou er toch moeten staan: je laatste bezoek was 16:48 (oid)?

[ Voor 22% gewijzigd door Palomar op 17-03-2004 16:48 ]

• Palomar
  • Niet online
zoals verwacht stond er idd de huidige tijd (17:nogwat) ipv. 16:48.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Dit is bij mij ook het geval, ik begrijp niet helemaal wat er nu met die tijd bedoeld wordt. Als ik de huidige tijd wil weten kan ik ook gewoon rechtsonder in mijn systay kijken :)

Vanmiddag op het werk voor het laatst hier geweest en als ik nu inlog zie ik de huidige tijd.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Verwijderd

P_de_B schreef op 18 maart 2004 @ 20:04:
Dit is bij mij ook het geval, ik begrijp niet helemaal wat er nu met die tijd bedoeld wordt. Als ik de huidige tijd wil weten kan ik ook gewoon rechtsonder in mijn systay kijken :)

Vanmiddag op het werk voor het laatst hier geweest en als ik nu inlog zie ik de huidige tijd.
Het is eigenlijk ook niet de bedoeling voor je eigen tijd ;) Maar volgens mij als je buddies hebt dat je dan kan kijken wanneer die er voor het laatst is geweest ;)

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Het was mij ook al opgevallen dat het niet goed meer werkt. ;(
Aan de hand van die tijd kon ik altijd precies zien hoelang ik geslapen heb. ;)

• Palomar
  • Niet online
eindelijk... ik ben dus niet de enige ;)

Ik heb ook al geprobeerd om alle computers uit te loggen, maar dat maakt niet uit.
Voorheen kreeg ik altijd wel te zien wanneer mn laatste sessie begon, maar sinds een tijdje niet meer dus...

Verwijderd

Het was mij ook al opgevallen. Ik meen toch echt te herinneren dat er vroeg echt de tijd stond van je vorige sessei. Nu staat er toch duidelijk de tijd van je nieuwe beginnende sessie.

• Shadowman
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
[rml]p-ter in "[ BUG] Laatste Sessietijd"[/rml]
Probleem al bekend ;).

Dit is geloof ik de derde keer dat het al wordt gemeld.

edit:

/me is niet helemaal wakker :X

edit2:
En 't is geloof ik wel de gewoonte om te wachten tot er een mod/devver heeft gereageerd en dat niet iedereen komt melden dat hij er last van heeft.

[ Voor 49% gewijzigd door Shadowman op 18-03-2004 21:24 ]

• P_de_B
  • Niet online
Shadowman schreef op 18 maart 2004 @ 21:02:
[rml]p-ter in "[ BUG] Laatste Sessietijd"[/rml]
Probleem al bekend ;).

Dit is geloof ik de derde keer dat het al wordt gemeld.
het en topic wordt gesloten met "not a bug", misschien is dat inderdaad niet zo, maar wat is dan de functie van deze zin?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

je hebt niet toevallig ergens een scriptje dat mbv je react id een xml weegave opvraagt? want dan wordt (heel irritant) je sessie gereset. Heb ik last van als mijn ircbot een key voor een irc channel opvraagt.

• P_de_B
  • Niet online
Erkens schreef op 18 maart 2004 @ 23:21:
je hebt niet toevallig ergens een scriptje dat mbv je react id een xml weegave opvraagt? want dan wordt (heel irritant) je sessie gereset. Heb ik last van als mijn ircbot een key voor een irc channel opvraagt.
Nee

vergeten: nu ook weer dus, ik login en hij zegt: Welkom, je laatste sessie begon om 7:18

[ Voor 13% gewijzigd door P_de_B op 19-03-2004 07:20 ]

• Palomar
  • Niet online
ik was benieuwd of iemand van het devteam dit topic al had gelezen.

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

het kan beter veranderd worden naar: Deze pagina is om xx:xx geladen. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Wolfboy op 25-03-2004 19:33 ]

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:25

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Wolfboy schreef op 25 maart 2004 @ 19:33:
het kan beter veranderd worden naar: Deze pagina is om xx:xx geladen. :+
kan ook met de booklet:
javascript:alert(document.lastModified)
;)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

alsjeblieft geen alert, maak er dan window.status van ofzo
en wat heeft lastmodified te maken met ingelogt vanaf?

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Palomar schreef op 25 maart 2004 @ 19:30:
ik was benieuwd of iemand van het devteam dit topic al had gelezen.
ja, gelezen

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:06

decramy

root@birdie:~#

ja... weer een typisch chem antwoord... een antwoord waar we niets aan hebben... Sorry chem, maar ik vind dat jij de laatste tijd niet echt goed reageert...

Mischien dat je tegenover de crew wel goede antwoorden geeft, maar de antwoorden tegenover de users niet...

Als je had laten zien hoe het stukje script achter die text in elkaar zit, was het al een stuk beter geweest...

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

http://gathering.tweakers...5BxDB%5D=default#hitstart

Ik denk dat chem soms een beetje moe wordt van elke keer hetzelfde uit te leggen, en dan kan 'ie 2 dingen doen: negeren (da's nie goe), of bot reageren (da's ook nie goe) of z'n handen voor z'n ogen slaan en hopen dat iemand anders wel het antwoord wil geven..
Anyways..
antwoord heb je, dicht dus.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.