Unreal Tournament 2004 artifacts

Pagina: 1
Acties:

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 19:59
Ik heb nogal last van artifacts in UT2k4.. als je bijvoorbeeld wapens wilt pakken van dat 'rekje' dan zie je daar een mooie lange artifact aan hangen. Dit is toch niet normaal lijkt mij?
Ik heb een Asus Radeon 9800XT en met andere spellen heb ik geen problemen, wat ik gedaan heb is de nieuwe catalyst drivers installeren (4.3), AA ed. aangezet/uitgezet maakt allemaal niks uit. Heb het spel in opengl gedraaid maar dan loopt het al helemaal kut.
Ik heb zo ongeveer alle vinkjes wel aan en uit gezet in de ati control panel. Ook in het spel heb ik de settings zowel op low als op high gezet en hier ook diverse vinkjes uitgezet. Maar dat hielp allemaal niks :(
Hier een paar screenies met de default instellingen:

Afbeeldingslocatie: http://www.xof.nl/zooi/artifact0.jpg
Zelfs in het begin heb ik er al last van

Afbeeldingslocatie: http://www.xof.nl/zooi/artifact1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xof.nl/zooi/artifact2.jpg

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:21
De Radeon 9800XT kan zichzelf overclocken (als het goed is), weet je zeker dat je deze optie al eens uit hebt gezet? Want het ziet er (alweer :P) uit als een hitteprobleempje :)

The devil is in the details.

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:11

Tjark

DON'T PANIC

die schotel in het onderste plaatje ziet er idd ook niet uit.

Met je oude drivers had je dat ook? (welke was dat?)
Heb je de omega drivers ook geprobeerd of alleen de ati drivers?

*insert signature here

• Xof
December schreef op 12 maart 2004 @ 16:33:
De Radeon 9800XT kan zichzelf overclocken (als het goed is), weet je zeker dat je deze optie al eens uit hebt gezet? Want het ziet er (alweer :P) uit als een hitteprobleempje :)
Hij draait gewoon op de standaard instellingen.. en een hitte probleem zal het niet zijn.. nadat ik een uur gespeeld heb zit de temp op 55 graden :)
En het is dus alleen met UT2K4 zo, met andere spellen heb ik geen problemen zoals call of duty bijv.
TjarkVerhoeven schreef op 12 maart 2004 @ 16:35:
die schotel in het onderste plaatje ziet er idd ook niet uit.

Met je oude drivers had je dat ook? (welke was dat?)
Heb je de omega drivers ook geprobeerd of alleen de ati drivers?
Met de oude drivers heb ik dit ook gehad ja.. dit waren de omega drivers 2.5.xx

[ Voor 27% gewijzigd door Xof op 12-03-2004 16:38 ]

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:07
Ik heb iets soortgelijks met TR:TAOD op mn Radeon 8500. Af en toe een klein artefactje (niet zo erg als bij jouw though). Verder helemaal nergens. Geen idee wat het is.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Xof
Ik heb net mijn kaart eens even zwaar ondergeclocked en nu heb ik er dus geen last meer van.. Zal wel wat met de kaart mis mee zijn dan :|

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:58
dit had ik met mijn radeon 9600 XT. kreeg k allemaal van die rare strepen. bij mij was het ook een warmte probleem. de fan op mn kaart ging steeds uit (weet nog steeds niet waarom want k heb m geruild)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.kunst/battlefield.jpg

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• Xof
Ja ik ga mijn kaart morgen dus ook maar ruilen, want het word nu dus steeds erger sinds ik aan het underclocken ben gegaan.. Heb nu een stand gevonden dat ik nog naar normaal beeld kan kijken. Op een gegeven moment ging hij zelfs raar beeld in het bios scherm geven net :|

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-02 21:21
Wat gaat dat allemaal makkelijk joh dat ruilen bij julie, bij mij krijg ik dat echt niet voor elkaar. Ik heb ook last van artifacts. De leverancier wil geen nieuwe leveren, ik moet hem eerst ter ``reparatie aanbieden, dan gaat hij naar Asus enzo, wat in Nederland dus helemaal niets meer met VGA kaarten doet. Ga maar naar Duitsland zeggen ze dan, succes ermee...

Nu heb ik niet zulke artifacts als jou, maar ik heb vooral tijdens 3dmark03 witte spikkels. Kaart is ook nooit overgeclockt, als ik hem terugclock is het probleem weg.

Kunnen jullie me eens vertellen hoe jullie dit flikken? Ik pik het namelijk niet dat ze me voor 500 euro naaien...

• Xof
Mja ik ben zelf verkoper in de computerwinkel waar het vandaan komt en dan is het natuurlijk niet zo'n probleem om hem om te ruilen, omdat ik dat gewoon zelf doe :)
En het ligt ook zeker aan de winkel of ze hem gelijk willen omruilen of hem naar asus willen opsturen.

Edit: kaart omgeruild en nu geen problemen meer :)

[ Voor 11% gewijzigd door Xof op 13-03-2004 18:56 ]

Pagina: 1