Toon posts:

msn inloggen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,
ik heb een probleem met msn, thuis meld ik me altijd automatisch aan bij msn explorer (dus ook messanger en e-mail) omdat mijn wachtwoord is opgeslagen.

maar ik weet dat wachtwoord noch het antwoord op mijn geheime vraag niet meer, en dat is klote als ik op een andere pc wil inloggen.

weet iemand een oplossing? (hoe ik weer achter mn wachtwoord kan komen).

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:56

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Vroeger was het met een ander adres je persoonlijke info naar abuse@hotmail.com te sturen. Als dat niet meer werkt heb je helaas pech gehad :)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
mailtje naar staff@hotmail.com sturen, om je wachtwoord aan te passen moet je namelijk het oude wachtwoord weer invoeren, ook al ben je op dat moment al ingelogt.

Verwijderd

Topicstarter
stuur wel ff een mailtje, thnx.

Verwijderd

Wat jij wilt is echt iets dat alleen maar te achterhalen is met progjes en trucjes waar we het op dit forum nou juist niet over willen hebben (illegale zaken). Wie vertelt ons dat je de waarheid spreekt?

Dit draadje zal vast heel snel dicht gaan.

• Erazzzer
  • Laatst online: 18:56

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 16:09:
Wat jij wilt is echt iets dat alleen maar te achterhalen is met progjes en trucjes waar we het op dit forum nou juist niet over willen hebben (illegale zaken). Wie vertelt ons dat je de waarheid spreekt?

Dit draadje zal vast heel snel dicht gaan.
Gaat niet op, hij zegt dat hij al mailtje stuurt en hij weet dat we hem verder niet kunnen helpen :z

• weeraanmelden
  • Laatst online: 20-08 16:53

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

mmhmm...
( weet je zeker dat je je eigen ww terug wilt?)

Tip1
Schrijf je wachtwoord op , maar wel op een beetje geheime lokatie..
In je agenda als contactpersoon ofzo.

Tip2
Hou je wachtwoorden gelijk, voor Got, Mail enz, en verander deze allen regel matig.
( dus niet 5 jaar lang het zelfde ww voor alles)

Microsoft Hotmail support kan je echt wel helpen, als je mailtje stuurt met wanneer je voor het laatst ingelogt bent.

Tip 3
Wijzig je geheime vraag gelijk je er thuis weer in kan.

Verwijderd

Topicstarter
tja dat weet je toch maar nooit, maar als ik een mailtje stuur met het mailadres waarvan ik juist het wachtwoord niet meer weet lijkt het me dat ik niet iemand anders zijn wachtwoord probeer te achterhalen.

want op mijn pc thuis kan ik gewoon inloggen, ik genruik dat mailadres dagelijks.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 16:14 ]

Pagina: 1