Toon posts:

EuroDocsis netwerk /com 21 modem

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even een vraagje ik wil een wireless routertje aanschaffen (sweex) die me broer ook heeft werkt goed genoeg voor mij.
Nu heb ik kabel van chello met een com 21 modem,ik heb hier eigelijk nooit probs mee gehad maar sinds de laatste 2 weken is het een beetje onstabiel (hoge ping en lag stoten met counterstrike).
Dus na wat bellen met chello hebben ze besloten om me een ander modem te geven wat werkt op het EuroDocsis netwerk :S .
Nu heb ik het een en ander door gespit en ben ik erachter gekomen dat je daar een ander protecool voor nodig hebt tl2 nogwat of zoiets.
En daar zit het hem die router die ik wou draait daar niet op :S
Dus ik wil eigelijk vragen is het het wel waard om over te stappen van die com 21 naar dat EuroDocsis`netwerk.
Volgens die chello helpdesk medewerker draait dat netwerk sneller.

Verwijderd

Chello werkt niet met l2tp protocol en letterlijk iedere router werkt met chello :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 16:01:
Chello werkt niet met l2tp protocol en letterlijk iedere router werkt met chello :)
Ja dat is dacht ik ook net weer gebeld maar over een maand of 7 a 8 willen ze heel nederland op het EuroDocsis netwerk hebben :r en daar werkt dat sweex routertje niet op.
Dat is ook lekker dan dat ze je op een ander netwerk knallen en je je dure spullen weg kan gooien.
Maar kan iemand mij vertellen hoe dat EuroDocsis netwerk functioneerd.
En zijn er uberhaupt wel routers voor ?? Wireless

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08 16:48

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 16:16:
Maar kan iemand mij vertellen hoe dat EuroDocsis netwerk functioneerd.
En zijn er uberhaupt wel routers voor ?? Wireless
Ik meen dat je router weinig te maken heeft met het (naar buiten gaande) protocol van je modem?

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Hier hebben we een heel mooi topic voor met heel erg veel informatie: Router voor Casema via Eurodocsis (motorola modem)

Specifieke vraagjes over EuroDocsis zelf en het L2TP-protocol kunnen het beste daar.

Dit topic is gesloten.