Toon posts:

DVD recorder met full options?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een luxe probleem.

Ik wil graag een DVD recorder aanschaffen ipv me videorecorder.

Ik wil echt alles erop en eraan Tuner, HDD, jpg, mp3 (regiovrij) (s)vcd noem maar op. DVD+/-
Echter door het bos kan ik de bomen niet meer zien en weet ik niet meer wat ik moet kiezen en welke modellen dit allemaal hebben.
Normaal gaat me dit aardig af, maar deze keer echt niet

Ik heb een lichte voorkeur voor sony maar dat komt voornamelijk door de goede ervaringen en is niet noodzakelijk.

Heeft iemand zo'n apparaat zo ja welke en hoe bevalt tie ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 15:37:

Ik wil echt alles erop en eraan Tuner, HDD, jpg, mp3 (regiovrij) (s)vcd noem maar op. DVD+/-
Echter door het bos kan ik de bomen niet meer zien en weet ik niet meer wat ik moet kiezen en welke modellen dit allemaal hebben.

Ik heb een lichte voorkeur voor sony maar dat komt voornamelijk door de goede ervaringen en is niet noodzakelijk.

Je wil dus alles, en regiovrij en sony ==> it aint gonna work!

Pioneer heeft mooie types, zou je is even naar moeten zoeken

Verwijderd

Topicstarter
Ik had idd de DVR-5100H-S al gezien alleen deze is DVD- en kan mijn MP3 DVD's niet aan iets wat ik wel prettig vind icm de surroundset die gekoppeld is.

PS hoeft niet perse Sony te zijn

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:02

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ligt eraan wat je wil besteden, als je naar de gewone elektroboer kijkt zou je een keuze kunnen maken tussen Pioneer en JVC. Dat zijn vrijwel de beste. Wil je ietje meer geld besteden, dan kom je al bij Bose e.d. uit (niet dat Bose alles is :P )

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Bijna alle duurdere merken hebben (of komen binnenkort uit met) apparaten met zowel een HDD als DVD-recorder erin. Je betaalt er alleen gruwelijk veel voor tov losse apparaten. Regiovrij maken kan bij Sony niet altijd, daar moet je echt op letten. Philips en andere merken kunnen meestal wel regio vrij gemaakt worden mbv de afstandbediening.
Ik heb alleen mijn twijfels bij de kwaliteit van deze alles-in-1 apparaten. Ze klinken mij teveel in de oren als een lokkertje voor de early-adaptors.
Persoonlijk heb ik meer vertrouwen in de kwaliteit die losse componenten bieden.

En vergeet niet dat BluRay ook wel eerdaags uit gaat komen. Misschien wel de moeite waard om een paar maandjes te wachten. (nieuws: Matsushita introduceert Blu-ray dvd-recorders in juli)

// offtopic
Bose is voor als je teveel geld hebt en vrienden zonder smaak waar je indruk op wil maken. :P

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 15:37:

Wat ik overigens met tuner bedoel is een ook een radio tuner naast de TV tuner.

BTW op de Bose site kan ik zo 123 niets bijzonders vinden....

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10-2025

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Sony RDR HX10

Als je ook een radiotuner wil dan kan je het shaken, want dat heeft volgens mij niemand... (of een radiootje kopen...)

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Verwijderd

Hmmm gelukkig kan je de 123 niet vinden :D
Pagina: 1