Hallo Ik heb een probleem met een aantal dingen:
In WolfenStein Enemy Territory (maar ook in andere spellen) krijg ik allerlei flikkerende zwarte "vlekken" (zien eruit als driehoeken) die heel snel verchijnen en dan weer verdwijnen, maar hier valt niet mee te spelen.
Zodra ik OpenGL extentions uitzet is het beeld goed. Dan kan ik alleen bepaalde dingen in het spel niet meer zien zoals vlaggen en bruggen
In andere spellen gebeurt hetzelfde maar hier heb ik niet een "disable openGL extentions" optie gezien.
Verder in windows zelf heb ik soms het volgende: screenshot (zie knoppen rechtsboven)
Maar als ik dan mn resolutie wijzig of een van 16-32 bit ga (of andersom) dan is het weer goed. Ook geeft mn monitor al ongeveer 5 keer een "tik" zoals die van resolutie wijzigen voordat ik in windows ben.
Eerst dacht ik dat mn VGA poort kapot was, maar dat was voordat ik erachter kwam dat het met openGL extenties uit wel goed gaat
Wat ik al heb geprobeerd is:
windows XP pro opnieuw installern
Nvidia Forceware drivers opnieuw installeren (53.03 en 56.56)
DirectX 8.1 en 9.0b heb ik geprobeerd.
Andere videokaart ( mijn ouwe geforce2mx) had hetzelfde
Andere monitor
Mijn config:
Asus A7N8X-X (Lan , Sound)
Geforce fx5900XT 128MB
Twinmos 512mb DDR400
Aopen h600b kast + voeding
Seagate en maxtor HD's
heeft iemand een idee waar dit aan ligt, mijn dank is groot
ik heb niets overgeklokt
In WolfenStein Enemy Territory (maar ook in andere spellen) krijg ik allerlei flikkerende zwarte "vlekken" (zien eruit als driehoeken) die heel snel verchijnen en dan weer verdwijnen, maar hier valt niet mee te spelen.
Zodra ik OpenGL extentions uitzet is het beeld goed. Dan kan ik alleen bepaalde dingen in het spel niet meer zien zoals vlaggen en bruggen
Verder in windows zelf heb ik soms het volgende: screenshot (zie knoppen rechtsboven)
Maar als ik dan mn resolutie wijzig of een van 16-32 bit ga (of andersom) dan is het weer goed. Ook geeft mn monitor al ongeveer 5 keer een "tik" zoals die van resolutie wijzigen voordat ik in windows ben.
Eerst dacht ik dat mn VGA poort kapot was, maar dat was voordat ik erachter kwam dat het met openGL extenties uit wel goed gaat
Wat ik al heb geprobeerd is:
windows XP pro opnieuw installern
Nvidia Forceware drivers opnieuw installeren (53.03 en 56.56)
DirectX 8.1 en 9.0b heb ik geprobeerd.
Andere videokaart ( mijn ouwe geforce2mx) had hetzelfde
Andere monitor
Mijn config:
Asus A7N8X-X (Lan , Sound)
Geforce fx5900XT 128MB
Twinmos 512mb DDR400
Aopen h600b kast + voeding
Seagate en maxtor HD's
heeft iemand een idee waar dit aan ligt, mijn dank is groot
ik heb niets overgeklokt
[ Voor 5% gewijzigd door Reefer op 16-03-2004 22:57 ]