Troll?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rept
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-08 23:58
Definitie: As a verb, the practice of trying to lure other Internet users into sending responses to carefully-designed incorrect statements or similar "bait."

Is dit nu echt een troll?
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=986219

Volgens mij is ontslaan echt wel wat je als leidinggevend persoon te doen staat wanneer iemand blijft 2 uur per dag tijd verdrijven met andere bezigheden dan werken, en dit na herhaalde waarschuwingen.

Als jullie het anders zien, of wel weten waarom deze post een troll-post is: let me know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Mja ach, troll wil ik niet meteen zeggen, maar door het gebrek aan verdere onderbouwing (die je hier wel geeft ;)) zou ie naar mijn mening wel goed staan op een 0 - overbodig eigenlijk.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rept
Renegade schreef op 12 maart 2004 @ 15:31:
Mja ach, troll wil ik niet meteen zeggen, maar door het gebrek aan verdere onderbouwing (die je hier wel geeft ;))
Misschien wel maar de onderbouwing die ik hier geef is eigenlijk exact wat de poster schreef waar ik op geantwoord heb he! Heb het hier nog maar eens neergeschreven om jullie werk te besparen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
rept schreef op 12 maart 2004 @ 15:37:
Misschien wel maar de onderbouwing die ik hier geef is eigenlijk exact wat de poster schreef waar ik op geantwoord heb he! Heb het hier nog maar eens neergeschreven om jullie werk te besparen ;)
Is op zich wel zo, maar alleen 'ontslaan' zonder verder enige onderbouwing vind ik ook zo loos staan. Stel je eens voor dat er nu nog 40 man reageren die alleen zeggen 'niks doen' of 'ontslaan'. ;)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ik vind 'ontslaan' alleen lichtelijk tekort aan onderbouwing hebben. Als je bijvoorbeeld had gezegd 'ontslaan omdat die twee uur het bedrijf veel te veel geld kost', dan was het minder overbodig geweest. 'Ontslaan' kan immers iedere jan lul bedenken, terwijl een goede onderbouwing vaak ontbreekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rept
G33rt schreef op 12 maart 2004 @ 16:03:
Ik vind 'ontslaan' alleen lichtelijk tekort aan onderbouwing hebben. Als je bijvoorbeeld had gezegd 'ontslaan omdat die twee uur het bedrijf veel te veel geld kost', dan was het minder overbodig geweest.
Ok begrepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
Let er wel op dat dat mijn persoonlijke mening is, en niet die van heel TMF ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Ik zou idd zeggen 0 overbodig, of -1 firstpost. (oke, het is geen echter first post, maar wel iets zeggen om het zeggen, zonder enige inhoud).
Dus ehm, nee, geen trol.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
iets zeggen om het zeggen is gewoon 0 overbodig. de fipo tag is echt bedoeld voor onzinnige dingen of graag de eerste willen zijn aan het begin van een thread imho. ik stoor me dan ook altijd aan een -1 fipo moderatie midden in een draad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Ik zelf modereer een post die alleen aandacht vraagt wel eens naar een -1 toe (met first post) terwijl ik een post die gewoon niets toevoegd, maar verder wel oke is, naar 0 toe.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Pagina: 1