Ik ben op zoek naar een mp3 speler waarmee je met een externe (stereo) microfoon kan op nemen (met een kwaliteit van minimaal 128 Kbps), net zoals met een minidisk. Nu zijn er wel spelers met een line in, maar het is mij niet duidelijk of je daar een microfoon op kan aansluiten. Iemand ervaring mee?
volgens mij moet je aan een line in gewoon een micorfoon kunnen hangen hoor
btw
ik weet niet of dat de bedoeling is maar je hebt ook mp3 spelers die al een ingebouwde microfoon hebben zoals de dyne tuny II en daarmee kun je ook 128 kbs mee opnemen
btw
ik weet niet of dat de bedoeling is maar je hebt ook mp3 spelers die al een ingebouwde microfoon hebben zoals de dyne tuny II en daarmee kun je ook 128 kbs mee opnemen
[ Voor 54% gewijzigd door AB2ND op 13-03-2004 16:30 ]
Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url
het kan zowiezo als je er een versterktje/mengpaneeltje voor hangt maar ik denk dat het wel kan want het is net zoals een minidisk ingang lijkt mij.
[ Voor 31% gewijzigd door El_Hefe op 13-03-2004 17:38 ]
Aan de line in kun je de microfoon inderdaad hangen. Neem dan wel een versterkte microfoon of een mp3 speler met een speciaal voorversterkte ingang.
Wil je er veel of weinig minuten mee opnemen?
Wil je er veel of weinig minuten mee opnemen?
Welke hebben dat dan?wwillem schreef op 13 maart 2004 @ 17:43:
of een mp3 speler met een speciaal voorversterkte ingang.
De MamboX p353 had dit. Dat is verder een zeer slechte speler, maar het geeft in ieder geval aan dat het bestaat
Je hebt ook mp3 spelers met ingebouwde microfoon, maar dat is zeker niet de bedoeling als ik zo naar je (tonus) eisen kijk?
Verwijderd
EZAV gaat binnenkort hun Stereo Koptelefoon uitbrengen voor de EZAV EMP-200
Topic met review is hier te vinden:
[rml][ MP3] Xen Digital Audio Player Review'tje[/rml]
Ook heeft deze nog een ingebouwde mic (mono) tot 96kbit/s MP3
De externe kan tot 220kbit/s d8 ik
Topic met review is hier te vinden:
[rml][ MP3] Xen Digital Audio Player Review'tje[/rml]
Ook heeft deze nog een ingebouwde mic (mono) tot 96kbit/s MP3
De externe kan tot 220kbit/s d8 ik
Als er geen bezwaren zijn tegen een HDD based speler, dan is de iRiver iHP-1x0 ook een optie. En dan heb je ook meteen een microfoontje (krijg je er dus bij) ...
Hij kan trouwens opnemen naar mp3, tot 192kbps, en wav. Verder heeft hij ook een ingebouwede mic, alleen de kwaliteit hiervan is voor mijn gevoel net iets minder.
De nadelen: Er zit een maximum aan een opname. Bij een bepaalde bestandsgrote (die ik niet meer uit mijn hoofd weet) houd-ie ermee op, en zal je weer een nieuwe opname moeten starten.
En je moet er wel een flike portomonee voor hebben. Zo is de mijne nu ook leeg
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Ik heb nog wat rond gezocht en als ik het goed heb kun je op een line in alleen een versterkte mic aansluiten (zoals wwillem al zei). Er zijn maar een paar flash mp3 spelers die een 'echte' mic ingang hebben (bv iriver iFP5***). Maar niemand die met externe mic opneemt?
Pagina: 1