Toon posts:

Moederbord kan niet eruit.

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe kast kopen (chieftec matrix).
Ik heb binnenin mijn pc gekeken hoe alles is aangesloten enz.
Ik kijk dan naar de schroeven van mijn moederbord, ze zijn heel raar. Ik deed de pc uit en wou er 1 met verschillende schroevendraaiers eruit halen. Maar deed die niet, hij draaide niet eens! :'( .
Ik dacht ik doe ff al mijn stekkers eruit, ik wou 1 stekker eruit trekken maar ik trok er zo hard aan dat mijn moederbord van 1 schroef los ging en kon hem opnieuw weer inzetten.
Ik weet nu helemaal niet wat ik moet doen. :X

PS. Ik probeer van de week een camera te regelen en maak ik wel een foto van de schroef.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:50
Dat zijn plastic klemmetjes... :)

Pinnetjes naar elkaar toe duwen en je trekt 'm zo los....

Zoiets ongeveer...
code:
1
2
3
     /||\ 
======||====== (moederbord)
      ||

Toch? En jij zat daar dus met je schroevendraaier tussenin...

[ Voor 48% gewijzigd door dreamscape op 12-03-2004 15:07 ]

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Draaien de schroeven lam ofzo? Als je een beetje knutselt krijg je ze lijkt me er wel uit ;)
Ja een foto is wel fijn ja B) waarom open je nu al het topic, als jezelf nu al zegt later meer informatie/foto te geven :?

Maarja..probeer even dus met een klein schroevendraaiertje te kijken of de schroeven iets klem zitten ofzo (aan de andere kant van de kast dus, achter het mobo).

Tenzij je een oude AT kast hebt en die kun je er gewoon uit drukken, maar die past (denk ik) niet in die neiuwe ATX kast van je >:)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 15:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
dreamscape schreef op 12 maart 2004 @ 15:05:

Zoiets ongeveer...
code:
1
2
3
     /||\ 
      ||

Ja correct maar ze zijn niet van plastic, ze zijn van ijzer? , het is zoiets ja. Maar wat bedoelt u met naar elkaar duwen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 15:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 15:06:
Draaien de schroeven lam ofzo? Als je een beetje knutselt krijg je ze lijkt me er wel uit ;)
Ja een foto is wel fijn ja B) waarom open je nu al het topic, als jezelf nu al zegt later meer informatie/foto te geven :?

Maarja..probeer even dus met een klein schroevendraaiertje te kijken of de schroeven iets klem zitten ofzo (aan de andere kant van de kast dus, achter het mobo).

Tenzij je een oude AT kast hebt en die kun je er gewoon uit drukken, maar die past (denk ik) niet in die neiuwe ATX kast van je >:)
Ik heb al een klein schroevendraaier geprobeerd.

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-08 15:37

nexhil

BAM!

Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 15:12:
[...]

Ja correct maar ze zijn niet van plastic, ze zijn van ijzer? , het is zoiets ja. Maar wat bedoelt u met naar elkaar duwen?
volgens mij moet je je moederbord naar rechts schuiven...

ik heb ook zo'n systeem

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-07 12:18

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

dreamscape schreef op 12 maart 2004 @ 15:05:

Zoiets ongeveer...
code:
1
2
3
     /||\ 
      ||

je moet de twe uitstaande lipjes naar binnen drukken dus van zo /||\ naar |||| :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat lukt dus niet omdat het van ijzer is :S

heb ff in paint getekend

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/schroeven.JPG

Hij is dus van ijzer of iets in die buurt

Verwijderd

je kan die schroefjes ook uitboren heb ik ook gedaan moet je wel oppassen dat je niet in je mobo bord ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 15:40:
je kan die schroefjes ook uitboren heb ik ook gedaan moet je wel oppassen dat je niet in je mobo bord ;)
Ik deed het met een schroeven draaier die er wel op past, ik draaide zohard dat 1 van die 4 dingen eraf ging.

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:46

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Dat lijkt weer zo een pc met een "beveiliging", zoals sommige pc bouwers silicone over de aansluitingen spuiten, heel irritant dus, als je het er echt niet uitkrijgt, zou ik zoals koen14 zegt, ze heel voorzichtig uitboren.

edit: ok, laat maar :)

[ Voor 9% gewijzigd door Jellabie op 12-03-2004 15:46 ]

De Nederbelg !

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:54

FlipFluitketel

Frontpage Admin
En als je met een platbektang die pinnetjes probeert dicht te duwen (zoals Dreamscape en Mystic_Spirit zeggen)..
Dus met 1 hand de tang dichtknijpen en met je andere hand het moederbord wat proberen op te tillen in de buurt van die pinnetjes.. Moet lukken.. Heb ik zelf ook een aantal keren moeten doen bij diverse pc's...

[ Voor 49% gewijzigd door FlipFluitketel op 12-03-2004 15:48 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
Het is een SKY pc van 2 jaar geleden ongeveer.
Maar als ik hierheen kijk:

http://www.tweakzone.nl/specs/152

dan zegt die dat hij zijn mobo heeft veranderd. Dus het lukt wel! Maar hoe?!

Verwijderd

maar als je zohard draait en dan je schroevendraaier eraf schiet op je mobo heb je wel grote kans dat je mobo kapot gaat :z

• Ghost(NL)
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wat je even moet doen is je moederbord helemaal ontdoen van kaarten en kabels en dan het hele moederbord +- 1 a 1.5 cm omhoog schuiven. Die pinnetjes die je hebt zitten in uitsparingen van je achterkant ingehaakt. Daar moet je hem uit schuiven. Daarna kun je op je gemak met een punttang die puntjes bij elkaar knijpen om ze uit je mobo te halen.

Suc6.

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

Verwijderd

Topicstarter
Ghostrider(NL) schreef op 12 maart 2004 @ 15:48:
Wat je even moet doen is je moederbord helemaal ontdoen van kaarten en kabels en dan het hele moederbord +- 1 a 1.5 cm omhoog schuiven. Die pinnetjes die je hebt zitten in uitsparingen van je achterkant ingehaakt. Daar moet je hem uit schuiven. Daarna kun je op je gemak met een punttang die puntjes bij elkaar knijpen om ze uit je mobo te halen.

Suc6.
ik kan hem niet omhoog schuiven :S

• Ghost(NL)
  • Niet online
En dat heb je in 2 minuten getest :?

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

Verwijderd

Topicstarter
Ghostrider(NL) schreef op 12 maart 2004 @ 15:52:
En dat heb je in 2 minuten getest :?
nee maar als ik naar mijn mobo kijk en die schroeven dan zie ik het al dat het niet kan want die schroef zit OP de mobo.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 11:58

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ah, dit soort stomme crap heb ik tijdje terug ook gehad in een Intel systeem (xeon 2,4ghz), en na veel gehannes toch maar besloten ze inderdaad uit te boren, en ik kan je vertellen, da's geen leuk karweitje op een bord van 650 euro :+

Verwijderd

Topicstarter
Kippenijzer schreef op 12 maart 2004 @ 15:59:
Ah, dit soort stomme crap heb ik tijdje terug ook gehad in een Intel systeem (xeon 2,4ghz), en na veel gehannes toch maar besloten ze inderdaad uit te boren, en ik kan je vertellen, da's geen leuk karweitje op een bord van 650 euro :+
is het gelukt?

Verwijderd

ja lukte mij ook wel is heel niet moeilijk alleen je moet goede maat boor en niet in je mobo boren :9

Verwijderd

dit systeem heb ik heel vaak al gezien , super simpel om in te bouwen
gewoon mobo naar rechts schruiven en hij "klikt" er zo uit
niet met schroevendraaiers en boormachine's klote , dan ben je echt lomp bezig

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 16:12:
ja lukte mij ook wel is heel niet moeilijk alleen je moet goede maat boor en niet in je mobo boren :9
Je kan toch lijkt me ook een stukje doorknippen? of is er eigenlijk geen ruimte tussen >:) . Heerlijk boren B)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 16:15:
Ja?! Hmm ik ga het dan vanavond proberen :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 16:17:
[...]

Ja?! Hmm ik ga het dan vanavond proberen :D
jah , gewoon alles van het moederbord afkoppelen ( pci kaarten , vga kaart , kabels enz ) en dan kun je het moederbord zo een stukkie naar rechts schuiven. Je kan ook de rechterzijkant eraf schroeven. Dan zie je zo'n sleuf zitten waar die pinnen in zijn geklikt. Dan zie je meteen hoever dat je hem moet schuiven. Natuurlijk moet je niks forceren met gereedschap. Dit kan tot schade leiden. Ik spreek uit ervaring ( heb een half jaar met dit systeem gewerkt in het computer bedrijf van me oom en heb zelf ook zo'n kast gehad waar dit inzat )

Verwijderd

edit:
foutje :X

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 16:23 ]

Verwijderd

Maar als je het mobo er nou uit hebt wat ga je er dan inzetten. :/
Gewoon een atx met parkers vastzetten? :?
Is het niet verstandiger een nieuwe kast aan te schaffen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 16:21:
[...]

jah , gewoon alles van het moederbord afkoppelen ( pci kaarten , vga kaart , kabels enz ) en dan kun je het moederbord zo een stukkie naar rechts schuiven. Je kan ook de rechterzijkant eraf schroeven. Dan zie je zo'n sleuf zitten waar die pinnen in zijn geklikt. Dan zie je meteen hoever dat je hem moet schuiven. Natuurlijk moet je niks forceren met gereedschap. Dit kan tot schade leiden. Ik spreek uit ervaring ( heb een half jaar met dit systeem gewerkt in het computer bedrijf van me oom en heb zelf ook zo'n kast gehad waar dit inzat )
Heel erg bedankt man!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 11:58

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ja, gelukkig wel, bord ligt nu in de kast te verstoffen bij gebrek aan geld voor een passende 1U case ;P
Ik kneep hem iig wel effe terwijl ik dit deed. De Intel Servercase waar het bord in zat had helaas geheel geen mogelijkheden om de plaat waarop het moederbord vast zat los te maken, kreng zat gewoon rechtstreeks op het frame :'(

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik ga nu proberen mijn moederbord eruit te halen, IK hoop dat er niks natuurlijk gebeurt.!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:21
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 16:15:
Ik wilde het ook al zeggen ja :D
Gewoon alles los en schuiven maar...
en hij "klikt" niet eens hoor, als je 'm naar rechts hebt geschoven kun je het mobo zo optillen en klaar ben je.

no offense, maar als je hier met een schroevendraaier in gaat lopen porren dan kan ik je ten zeerste afraden om zelf aan PC's te gaan sleutelen. Dat gaat niet goed komen ben ik bang. Vraag anders of iemand die echt verstand heeft van computers of die je er mee wil helpen.

[ Voor 42% gewijzigd door FlowDesign op 12-03-2004 16:53 ]

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S (Stage 1 tuned)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 16:30:
Daar heb je een punt!
Maar het is echt 100% zeker nu dat die eruit kan toch?
Want ik ga morgen dan de kast kopen en dan ga ik alles erin zetten enz.

Dat is verstandiger toch?

• dreamscape
  • Laatst online: 17:50
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 16:30:
In z'n startpost staat juist dat 'ie een andere kast wil voor dit spul. Dus er hoeft niet per se iets nieuws in de kast waar we het nu over hebben, toch?

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Topicstarter
dreamscape schreef op 12 maart 2004 @ 16:58:
[...]

In z'n startpost staat juist dat 'ie een andere kast wil voor dit spul. Dus er hoeft niet per se iets nieuws in de kast waar we het nu over hebben, toch?
Kijk wat mijn vraag eerst was was dit.

Ik wil een nieuwe kast kopen, en al mijn spullen in de kast wat ik nu gebruikt wil ik overplaatsen naar de andere. Maar nu zie ik dat de schroeven van de mobo heel raar zijn enz.

En ik heb nu antwoord op mijn vraag hoe je hem eruit doet.
En morgen ga ik mijn nieuwe kast kopen en dan alles eruit halen ( hopen dat het lukt natuurlijk ) en dan in mijn nieuwe kast stoppen.

:)

Verwijderd

Okay ik heb het te snel gelezen.
Maar nu nog aan een kast kopen waar jouw mobo in past.
Succes ermee. :)

• FlowDesign
kijk even naar dit:

Afbeeldingslocatie: http://flowdesign.gotdns.com/standing_steel.jpg

Met dat linkse ding zit je mobo nu vast. In principe kun je ze er in laten zitten mits je nieuwe kast ook sleuven heeft op dezelfde plek. Heeft je nieuwe kast sleuven op een andere plek dan kun je zodra je mobo uit de kast is door heel voorzichtig heen en weer te wrikken die dingen eruit halen en in een ander gat van je mobo duwen. Dat je deze methode toe kunt passen is zéér onwaarschijnlijk.
Dat rechtse koperen ding heet een standing steel. Die worden waarschijnlijk meegeleverd met je nieuwe kast en die schroefjes ook. Wat moet je nu doen?
- Markeer de gaten waar je mobo bevestigd moet worden door je mobo op de juiste plek in de lege kast te leggen en even met een stift de gaten te markeren.
- Draai in de gemarkeerde gaten een standing steel
- Leg je mobo weer in de kast maar nu dus op de standing steels
- Draai de schroefjes door de gaten in je mobo in de standing steels

klaar! :)

Verwijderd

Topicstarter
FlowDesign schreef op 12 maart 2004 @ 17:09:
kijk even naar dit:

[afbeelding]

Met dat linkse ding zit je mobo nu vast. In principe kun je ze er in laten zitten mits je nieuwe kast ook sleuven heeft op dezelfde plek. Heeft je nieuwe kast sleuven op een andere plek dan kun je zodra je mobo uit de kast is door heel voorzichtig heen en weer te wrikken die dingen eruit halen en in een ander gat van je mobo duwen. Dat je deze methode toe kunt passen is zéér onwaarschijnlijk.
Dat rechtse koperen ding heet een standing steel. Die worden waarschijnlijk meegeleverd met je nieuwe kast en die schroefjes ook. Wat moet je nu doen?
- Markeer de gaten waar je mobo bevestigd moet worden door je mobo op de juiste plek in de lege kast te leggen en even met een stift de gaten te markeren.
- Draai in de gemarkeerde gaten een standing steel
- Leg je mobo weer in de kast maar nu dus op de standing steels
- Draai de schroefjes door de gaten in je mobo in de standing steels

klaar! :)
Heel erg bedankt!

Dit is mijn mobo:

http://www.msi.com.tw/pro...po_view.php?UID=41&KIND=1

( langzaam site )

en dit wordt mijn nieuwe kast:

http://silverapp1.mycom.n...uctID=44177&productType=1

( of de zilvere )

Dat moet toch lukken? :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 17:16 ]

• FlowDesign
you're welcome ;)

Ja, dat gaat makkelijk lukken want het is gewoon ATX-standaard :)

Deze site gaat sneller: http://www.msi-computer.nl

edit:
sorry, maar ik wil m'n MSN-lijst graag schoon houden. Als je nog vragen hebt stel ze dan gewoon op het forum.

[ Voor 54% gewijzigd door FlowDesign op 12-03-2004 17:20 ]

Verwijderd

Ik had dus ook zo'n SKY kast. Ik wou er een ander mobo inzetten en toen kreeg ik de oude er ook niet uit.
Na veel prutsen met schroevendraaiers enzo ben ik gewoon aan dat ding gaan trekken. Ik had toch geen plannen meer met dat moederbord.
Na lomp veel kracht te zetten en het mobo vlak naast de pin vast te pakken en omhoog te trekken schoot ie los. Dat deed ik ook bij de andere punten en uiteindelijk had ik m los. :D
Maar ik had dus eigenlijk helemaal niet zo lomp hoeven doen dus? :P

offtopic:
Ik wist niet dat moederborden zo ver konden buigen :+

• FlowDesign
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 17:21:
Ik had dus ook zo'n SKY kast. Ik wou er een ander mobo inzetten en toen kreeg ik de oude er ook niet uit.
Na veel prutsen met schroevendraaiers enzo ben ik gewoon aan dat ding gaan trekken. Ik had toch geen plannen meer met dat moederbord.
Na lomp veel kracht te zetten en het mobo vlak naast de pin vast te pakken en omhoog te trekken schoot ie los. Dat deed ik ook bij de andere punten en uiteindelijk had ik m los. :D

offtopic:
BOER! :P ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 17:21:

offtopic:
ja ik trok dus ook gister aan de schroef die rechtsboven is en hij kwam los! Maar zette hem weer terug!

Verwijderd

offtopic:
[quote]FlowDesign schreef op 12 maart 2004 @ 17:26:
[...]

BOER! :P ;)[/quote]
Dat moet jij zeggen, jij komt ook uit Brabant :+
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 17:30:
[...]

ja ik trok dus ook gister aan de schroef die rechtsboven is en hij kwam los! Maar zette hem weer terug!
Waarom deed je de rest dan ook niet op dezelfde manier? Te bang om het te slopen?

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

al vaak gehad zo'n pc in de TD, mobo kan je er in 1x uitrekken. Echt waar :)

en ook zo weer vast klikken.... die klemmetjes buigen vanzelf als je het mobo er overheen probeert te trekken. Heerlijk zulke kasten. :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 23:17:
offtopic:
[quote]FlowDesign schreef op 12 maart 2004 @ 17:26:
[...]

BOER! :P ;)[/quote]
Dat moet jij zeggen, jij komt ook uit Brabant :+

[...]

Waarom deed je de rest dan ook niet op dezelfde manier? Te bang om het te slopen?
Haha ja! :)

Verwijderd

Ik heb ook een Sky gehad waar het moederbord met die dingen bevestigd zat. Baggersysteem om het vast te zetten. Als je een schroevendraaier tussen het bord en de kast zet, kun je het los wrikken. Dikke kans op beschadiging van het moederbord, maar je gaat er tóch een nieuwe in zetten dus dat hoeft geen probleem te zijn. :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 00:30:
Ik heb ook een Sky gehad waar het moederbord met die dingen bevestigd zat. Baggersysteem om het vast te zetten. Als je een schroevendraaier tussen het bord en de kast zet, kun je het los wrikken. Dikke kans op beschadiging van het moederbord, maar je gaat er tóch een nieuwe in zetten dus dat hoeft geen probleem te zijn. :)
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 17:01:
[...]

Kijk wat mijn vraag eerst was was dit.

Ik wil een nieuwe kast kopen, en al mijn spullen in de kast wat ik nu gebruikt wil ik overplaatsen naar de andere. Maar nu zie ik dat de schroeven van de mobo heel raar zijn enz.

En ik heb nu antwoord op mijn vraag hoe je hem eruit doet.
En morgen ga ik mijn nieuwe kast kopen en dan alles eruit halen ( hopen dat het lukt natuurlijk ) en dan in mijn nieuwe kast stoppen.

:)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 09:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jongens! :)

Het is gelukt.
Ik ging vanochtend al mijn spullen uit mijn oude case eruit halen. ( moederbord ging er makkelijk uit! )
Ik ging naar de winkel om de case te kopen.
Bracht hem mee naar huis
Zette alle spullen erin.
Voeding aangesloten.
Tot mijn verbazing zag ik dat ik 1 aansluiting mis bij de voeding.
Een aansluiting die naast mijn koeler is :/
Dus ik heb alleen die niet aangesloten, de rest wel.
Starte de pc, hij deed het.

Hmmm, dus 1 ding is niet aangesloten. Maakt dat veel uit? Pc werkt wel!

Verwijderd

eigenlijk is die bedoeld om je CPU wat extra power te geven. ik vergeet hem ook wel eens aan te sluiten, maar ben er nog nooit probleempjes door tegen gekomen. denk dat je hem wel nodig hebt als je je pc stevig wilt gaan belasten.

maargoed, ik dacht dat er wel verloopjes voor te vinden waren. op veel mobo's van asus zit zo'n verloopje zelfs "ingebouwd", zit er een gewone molex-aansluiting op het mobo :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 14:09:
eigenlijk is die bedoeld om je CPU wat extra power te geven. ik vergeet hem ook wel eens aan te sluiten, maar ben er nog nooit probleempjes door tegen gekomen. denk dat je hem wel nodig hebt als je je pc stevig wilt gaan belasten.

maargoed, ik dacht dat er wel verloopjes voor te vinden waren. op veel mobo's van asus zit zo'n verloopje zelfs "ingebouwd", zit er een gewone molex-aansluiting op het mobo :P
O, maar die stekker heeft de voeding van chieftec niet dus. Jammer eigenlijk.
( wat is die stil!! )
Maar wat bedoel je met belasten. Van die HELE zware programma's?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 14:12 ]

Verwijderd

geen idee, misschien dat iemand anders dat weet?

ik zeg al, ik heb er nooit last van als ik hem per ongeluk vergeet.

• FlowDesign
ik denk dat hij overklokken van je systeem bedoelt ;)

Maar je kon je mobo nu dus gewoon naar rechts schuiven en er makkelijk uit tillen toch?

Verwijderd

Topicstarter
Ik schoof hem dus naar rechts, ik deed die hele zijpaneel eraf dus waar de moederbord erop was bevestigd. En toen ging ik gewoon bij die schroeven trekken. Ik trok bij alle kanten en zo ging mijn moederbord eruit!

• FlowDesign
ow dus toch ietsje anders dan wat ik beschreef want jij kon heel die plaat waar je mobo aan vast zat meeschuiven?

Verwijderd

Topicstarter
FlowDesign schreef op 13 maart 2004 @ 14:41:
ow dus toch ietsje anders dan wat ik beschreef want jij kon heel die plaat waar je mobo aan vast zat meeschuiven?
Ja.

• RammY
  • Laatst online: 11-08 21:35

RammY

Dát!

Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 15:12:
[...]

Ah die kasten... gewoon hard trekken... ik weet het. het klinkt vreemd. maar zo moet het wel :) ik heb ook es zoon kast gehad :)

Deze advertentieplaats is te huur!

Pagina: 1