Met een vanzelfsprekend PHP script load ik jpg's up, om ze daarna te schalen met GD1 functies (bweh) en in twee formaten weg te schrijven met imageJpeg(). Alles gaat prima, echter bij *sommige* bestanden (ik zie nog geen patroon, maar het zijn wel steeds dezelfde bestanden), krijg ik een parse error terug (!) als ik de gescalede middelmaat-jpg via een browser probeer te bereiken:
Warning: Unexpected character in input: ' in bla.jpg on line 60
Parse error: parse error, unexpected T_STRING in bla.jpg on line 60
Benader ik hetzelfde bestand via FTP, dan is er niets aan de hand... De rest van de jpg's doet alles zoals ze zouden moeten, ook in de browser.
Wie weet wat ik verkeerd doe? Ik zit aan iets van binary/text modus te denken...
Wat het niet is: permissies heb ik gecheckt. ik heb een .htaccess met als default mimetype jpeg gezet, mocht ook niet baten. Eigenlijk zoveel gecheckt, ik ben door de oplossingen heen.
De server draait PHP 4.2.2, GD 1.6x en Apache2.
...Ik hoop op iemand die spontaan een aha-erlebnis ondergaat en me uit de brand kan helpen?
Warning: Unexpected character in input: ' in bla.jpg on line 60
Parse error: parse error, unexpected T_STRING in bla.jpg on line 60
Benader ik hetzelfde bestand via FTP, dan is er niets aan de hand... De rest van de jpg's doet alles zoals ze zouden moeten, ook in de browser.
Wie weet wat ik verkeerd doe? Ik zit aan iets van binary/text modus te denken...
Wat het niet is: permissies heb ik gecheckt. ik heb een .htaccess met als default mimetype jpeg gezet, mocht ook niet baten. Eigenlijk zoveel gecheckt, ik ben door de oplossingen heen.
De server draait PHP 4.2.2, GD 1.6x en Apache2.
...Ik hoop op iemand die spontaan een aha-erlebnis ondergaat en me uit de brand kan helpen?