Toon posts:

Bulletproof client connect niet naar Bulletproof server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop nou stage bij st ives multimedia. Ik ben daar nou met een project bezig om een ftp server te maken.
Dat heb ik voor elkaar gekregen. Ik heb een bulletproof server draaien. ftp.st-ives-mm.nl. (weet niet of jullie er ook bij kunnen)(neeh dus). Maar in ieder geval. ik kan hier in het bedrijf de server pingen en benaderen via ftp(internet explorer. port 21(default) Maar als ik het dan via een client wil doen lukt dat niet. ik krijg elke keer een fout code:

error 11004 (valid name, no data record of requested type) finding address for host
delaying for 10 seconds before reconnect....
en dat begint hij weer opnieuw.

Ik zit achter een proxy-server (naam het zelfde) port 80.

Ik heb al zo veel geprobeerd dat ik niet meer weet wat ik wel of niet gedaan heb.
maar elke keer de zelfde fout melding.
Weten jullie wat ik fout doe?
Ligt het aan de server of de instellingen van de client?
Ik weet het echt niet meer.
Als jullie meer informatie nodig hebben.. vraag maar.
want ik weet niet wat jullie nog nodig hebben _/-\o_

Verwijderd

-> NT

En verder snap ik niets aan je verhaal. Je kunt hem binnen het netwerk bereiken, maar vanaf een client niet :?

Leg nog eens duidelijk uit hoe en waar die server staat en wat je hoe probeert.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:45

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Begin eerst eens met het forwarden van poort 21 op je proxy doos en firewall en wat al niet meer. En je zal ws. de FTP server in passive mode moeten zetten (zo draait ie bij mij in elk geval prima achter een firewall en router).

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.