Ik heb thuis een speedtouch 330 usb modem waarmee ik adsl. Nou wil ik soms vanaf school op mn pc kunnen komen d.m.v remote administrator, maar het probleem is dat ik de pc dan continue aan moet hebben staan om verbinding te kunnen krijgen. Dit is natuurlijk niet fijn als een computer in de woonkamer staat en het is niet energy zuinig
. Maar zet ik mn pc in standy dan wordt de verbinding verbroken. Is hier een oplossing voor?
Onder configuratie sherm, systeem, hardware, USB (Hub), tabblad energie beheer.
(en volgende keer wel even zelf wat proberen he)
(en volgende keer wel even zelf wat proberen he)
[ Voor 48% gewijzigd door SSH op 12-03-2004 14:19 ]
Misschien zelfde verhaal onder de modem, al weet ik dat niet want je had het niet verteld.
Verder verbruikt je PC heel weinig stroom dus standby is een beetje overbodig. Onder de normal energie besparings opties kan je kiezen om de monitor en enkele harde schijven uit te schakelen, lijkt me genoeg.
Anders kan je ook een ethernet modem aanschaffen, is sowieso wel aan te raden, zodat je kan werken met WoL.
Verder verbruikt je PC heel weinig stroom dus standby is een beetje overbodig. Onder de normal energie besparings opties kan je kiezen om de monitor en enkele harde schijven uit te schakelen, lijkt me genoeg.
Anders kan je ook een ethernet modem aanschaffen, is sowieso wel aan te raden, zodat je kan werken met WoL.