[2K] Schermbeveiliging toch reageren bij toetsenbord invoer*

Pagina: 1
Acties:

• Tjikoschutte
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-03 09:00
Als mijn schermbeveiliging aanstaat, en ik zou dan toch iets invoeren op me toetsenbord laten we zeggen de "n" dan zou ik willen dat hij deze toch invoert.

En niet dat hij eerst de schermbeveiliging uitzet en dat je daarna pas iets kan invoeren.

Dit heb ik nodig voor een barcode programma.
Weet iemand het antwoord.

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-04 18:30
kan niet: gewoon de schermbeveiliging uitzetten dus...

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:49
Een eigen schermbeveiling schrijven die dat afvangt? Of in het programma wat je gebruikt een schermbeveiling inbouwen en die van het OS uitzetten?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vertel even voor welk OS je dit wilt doen dan kan ik die in je topic titel zetten - zie ook de Windows Operated Systems Policy :)

• Tjikoschutte
paulhekje schreef op 12 maart 2004 @ 13:37:
kan niet: gewoon de schermbeveiliging uitzetten dus...
Maar als ik hem uitzet, en dan bijv hem zet dat hij de monitor in standbye zet dan krijg ik hetzelfde probleem.
Eskimootje schreef op 12 maart 2004 @ 13:37:
Een eigen schermbeveiling schrijven die dat afvangt? Of in het programma wat je gebruikt een schermbeveiling inbouwen en die van het OS uitzetten?
Is daar een goede/leuke tutorial voor? Want het is nu een script in php, en daar kan je volgens mij geen screensaver inbouwen.

• Tjikoschutte
elevator schreef op 12 maart 2004 @ 13:41:
Vertel even voor welk OS je dit wilt doen dan kan ik die in je topic titel zetten - zie ook de Windows Operated Systems Policy :)
Sorry Windows 2000 proffesional

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-04 18:30
R2D3 schreef op 12 maart 2004 @ 13:42:
[...]
Maar als ik hem uitzet, en dan bijv hem zet dat hij de monitor in standbye zet dan krijg ik hetzelfde probleem.
[...]
en de powersaving opties allemaal uitzetten...

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

Pagina: 1