Toon posts:

Identiteit checken

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik heb een paar dagen geleden dus een grap uitgehaald met een vriend van me.
die jongen wil me dus terugpakken.
nu opeens meld een of andere meid zich aan op mijn email (ze had mijn naam in mijn msn profiel gevonden en vond die naam leuk en zodoende een mailtje gestuurd).

nou is mijn vraag hoe ik kan checken of de identiteit klopt.
enigste wat ik hoef te weten wat de plaats is van waaruit ze op msn zit.
lijkt me dat dit achterhaald kan worden (zoals je dat ook vaak in een gastenboek zit)

groeten darskter

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 11:13

André

Analytics dude

Kijk in de headers van je mail bericht om te zien vanuit waar de mail verstuurd is.

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07-2025

BachW

Tweaker in Noorwegen

enigste bestaat niet... het is enige. Ik ben geen MSN expert maar ik denk ook niet dat je dit hier mag vragen vanwege de policy.

BOINC stats

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik de headers bekijken via hotmail?

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Kijk eens bij je options....staat er gewoon bij hoor :)

edit:

mail options en dan mail display settings -->message header, op advanced zetten en klaar...

[ Voor 49% gewijzigd door kamstra op 12-03-2004 13:39 ]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:38
Je kan heel simpel achter zijn/haar ip komen..
1) Open een dos promt
2) Verzend hem/haar een bestand van ongeveer 1 mb ofzo.. Moet wel ff duren natuurlijk :+
3) Typ in je dosboxje "netstat". Zie je vanzelf zijn/haar ip.. (Lang geleden ook gedaan, weet niet meer precies waar je het ook al weer aan herkende..)

Misschien handig om tussen 1) en 2) eerst nog ff netstat te typen, en dan de 2 netstats vergelijken :P

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

BobR13 schreef op 12 maart 2004 @ 13:39:
Je kan heel simpel achter zijn/haar ip komen..
1) Open een dos promt
2) Verzend hem/haar een bestand van ongeveer 1 mb ofzo.. Moet wel ff duren natuurlijk :+
3) Typ in je dosboxje "netstat". Zie je vanzelf zijn/haar ip.. (Lang geleden ook gedaan, weet niet meer precies waar je het ook al weer aan herkende..)

Misschien handig om tussen 1) en 2) eerst nog ff netstat te typen, en dan de 2 netstats vergelijken :P
dat werkt dus niet, gaat alsnog via een MSN proxy, vorige week nog geprobeerd...

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Darkster - dit topic is hier niet helemaal op z'n plek (het gaat hier in dit forum over Windows, en niet zo zeer over bv. Messenger), nu komt daar bij dat met een beetje inspanning je hier wel een en ander aan topics over kan vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.