Ik heb 2 classes, in 2 verschillende assemblies:
en
BBB erft dus over van AAA. Nu wil ik AAA een property geven waarmee ik de assembly info op kan vragen. BBB heeft deze property dan dus ook. Hoe krijg ik voor elkaar dat ik BBB zijn EIGEN assembly info terug laat geven, en niet die van bv AAA.
De mogelijkheden om bij een assembly te komen zijn volgens mij:
De onderste 3 doen het niet. GetCallingAssembly zou in principe in de assembly van BBB zelf wel werken, maar daar buiten niet. GetAssembly(System.Type type) is geen optie omdat ik in AAA niet het type van BBB weet.
Iemand?
code:
1
2
| public class AAA {
} |
en
code:
1
2
| public class BBB : AAA {
} |
BBB erft dus over van AAA. Nu wil ik AAA een property geven waarmee ik de assembly info op kan vragen. BBB heeft deze property dan dus ook. Hoe krijg ik voor elkaar dat ik BBB zijn EIGEN assembly info terug laat geven, en niet die van bv AAA.
De mogelijkheden om bij een assembly te komen zijn volgens mij:
code:
1
2
3
4
| Assembly.GetAssembly(System.Type type) Assembly.GetCallingAssembly() Assembly.GetEntryAssembly() Assembly.GetExecutingAssembly() |
De onderste 3 doen het niet. GetCallingAssembly zou in principe in de assembly van BBB zelf wel werken, maar daar buiten niet. GetAssembly(System.Type type) is geen optie omdat ik in AAA niet het type van BBB weet.
Iemand?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 12:56 . Reden: typo ]