Halo Allemaal,
We hebben hier op het werk al een tijdje een mailserver draaien.
We werkte hier altijd met pop mail.
Nu zijn wij overgestapt op IMAP omdat als er iemand niet aanwezig is wij de mail van hem/haar kunnen beantwoorden en opzoeken.
Nu zitten we alleen met het probleem dat de verstuurde antwoorden op een mail alleen door Outlook XP word opgeslagen in de Verzonden Items map.
is het nu niet mogelijk dat deze Send Items ook op de IMAP server worden opgeslagen zodat wij deze onder een aparte map in de IMAP lijst kunnen zien?
Ik heb al gezocht naar een oplossing maar ik vind alleen maar vragen hierover.
Geen antwoorden.
In de handleiding van Qmail (Life with Qmail) staat wel iets over het toevoegen van een 3e adres in een bericht zodat deze in een aparte imap account word opgeslagen.
Dit is alleen niet wat wij willen.
Wij willen het per gebruiken in zijn/haar eigen map op slaan.
We werken hier met Qmail en Courier-IMAP.
Weet iemand hier een oplossing voor?
We hebben hier op het werk al een tijdje een mailserver draaien.
We werkte hier altijd met pop mail.
Nu zijn wij overgestapt op IMAP omdat als er iemand niet aanwezig is wij de mail van hem/haar kunnen beantwoorden en opzoeken.
Nu zitten we alleen met het probleem dat de verstuurde antwoorden op een mail alleen door Outlook XP word opgeslagen in de Verzonden Items map.
is het nu niet mogelijk dat deze Send Items ook op de IMAP server worden opgeslagen zodat wij deze onder een aparte map in de IMAP lijst kunnen zien?
Ik heb al gezocht naar een oplossing maar ik vind alleen maar vragen hierover.
Geen antwoorden.
In de handleiding van Qmail (Life with Qmail) staat wel iets over het toevoegen van een 3e adres in een bericht zodat deze in een aparte imap account word opgeslagen.
Dit is alleen niet wat wij willen.
Wij willen het per gebruiken in zijn/haar eigen map op slaan.
We werken hier met Qmail en Courier-IMAP.
Weet iemand hier een oplossing voor?