Vreemd dat dacht ik dus ook maar ik ben vanmiddag gewoon de mycom ingelopen en gewoon en een IIyama E431s-s naar buiten gelopen dus vreemd dat sommige al moeten wachten vanaf 5 januari mischien verschilt het aanbod per filiaal?
De E431S-
S schijnt idd de minst problematische te zijn van het hele stel. Overigens vermoed ik dat enkele winkel(keten)s al een hele tijd backorders bij Iiyama Nederland hebben staan en steeds nieuwe backorders plaatsen, zodat ze enigzins gegarandeerd zijn van een constante levering van deze schermen. De 'oudste' backorders worden nl. steeds als eerste uitgeleverd, dus als je steeds zorgt dat je nieuwe backorders plaatst, krijg je ook steeds als eerste de schermen binnen.
Veel dealers werken echter niet zo omdat je in dit geval de backorders plaatst om de schermen op voorraad te nemen, en, zo weet iedereen in pc-land, voorraad is duur en risicovol. Dus als je op dit moment als dealer een Iiyama LCD verkoopt en je moet hem nog bij Iiyama Nederland bestellen, dan duurt het even voordat je het scherm ook echt kan uitleveren.