Toon posts:

Tweede domain controller in netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een W2k Domain Controller met ADS, nu wil ik een tweede Domain Controller toevoegen, ik krijg echter de volgende fout:

"The operation failed because: Failed to modify the necessary properties for the machine account SERVER02$
"Access is denied. ""

Ik doe dit met een domain admin account, ik heb het zelfs geprobeerd met de hoofd administrator.

• vliegjong
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2017

vliegjong

Bump!

ads moet je lokaal op die bak doen dus je moet hem niet in server 1 zijn domein hangen.

Ik ben een Nerd, jij ook? Dan zijn er namelijk 10 toffe mensen :)

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:22
1. installeer server en maak lid van het domein
2. check DNS of dit goed werkt
3. dcpromo starten op de 2e server
welke stap gaat fout?

[ Voor 10% gewijzigd door paulhekje op 12-03-2004 13:50 ]

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

Verwijderd

Topicstarter
bij het draaien van dcpromo kom je in de wizard terecht waarin je op moet geven welk domain. dit gaat nog allemaal goed, als je vervolgens opgeeft om de wizard te voltooien duurt het 10 sec. en dan komt hij terug met de foutmelding.

Mijn DNS ziet er goed uit de nieuwe server staat hier gewoon tussen.

Verwijderd

volgens mij moet je je domein preparen voor een tweede domeincontroller

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Op support.microsoft.com vind je achteloos de volgende 3 artikelen:'k Zou zeggen: laat ons eens weten waarom de oplossingen die in die artikelen worden aangedragen voor jou niet werken
offtopic:
Breakert schreef op 15 maart 2004 @ 19:42:
Klok & klepel :?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

offtopic:
Breakert schreef op 15 maart 2004 @ 19:42:
Klok & klepel :?
Dat had ik thuis namelijk met een 2003 server als pdc en een 2000 server die ik er bij wou zetten. Hij gaf een melding dat ik m'n domein moest voorbereiden=preparen. Dat heb ik dus gedaan en toe werkte het inderdaad. Hoe dat precies zat weet ik zo niet meer, dat zal ik na moeten kijken als je het wil weten

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 22:54 . Reden: ff wat toegevoegd ]

Pagina: 1