Toon posts:

Miro DC20 hoe alles aan te sluiten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Miro DC20 kaart geleend om een aantal oude video banden digitaal te maken, nu heb ik er drivers voor gevonden, alleen t/m 98 want xp wordt (nog) niet ondersteund.
Weet iemand hoe ik mijn video recorder kan aansluiten op de kaart?
Ik heb een scart blok wat ik wel eens voor films op mijn laptop gebruik om die zo op tv aan te sluiten.
Op de video in aansluiting kan ik die kabel ook zetten, alleen zitten er meer gaatjes in dan er pinnetjes zijn op de kabel, maar het past wel.
Kan iemand mij meer uitleg hierover geven? Een handleiding kon ik niet vinden en in de faq stond het ook niet.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Ik heb een scart blok wat ik wel eens voor films op mijn laptop gebruik om die zo op tv aan te sluiten.
Als er een in/out schakelaar op zit dan kan je hem wel gebruiken, is het niet het geval dan kan je hem niet gebruiken omdat hij enkel geschikt is om signalen te scart-bus in te sturen.
Bij de meeste computerzaken kan je wel dit soort schakelbare scartblokjes kopen.
Die zet je dan op 'out' en prikt hem in de scart van je video. De composiet kabel prik je dan in het blokje en in de kaart. De audio stekkers prik dan dan in de line-in van je PC (of heeft je CD20 kaart een aparte audio-in?).

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
_bas_ schreef op 12 maart 2004 @ 11:45:
[...]

Als er een in/out schakelaar op zit dan kan je hem wel gebruiken, is het niet het geval dan kan je hem niet gebruiken omdat hij enkel geschikt is om signalen te scart-bus in te sturen.
Bij de meeste computerzaken kan je wel dit soort schakelbare scartblokjes kopen.
Die zet je dan op 'out' en prikt hem in de scart van je video. De composiet kabel prik je dan in het blokje en in de kaart. De audio stekkers prik dan dan in de line-in van je PC (of heeft je CD20 kaart een aparte audio-in?).
Ja er zit een in/out schakelaar op.
Ik heb trouwens een s-video kabel, als ik me niet vergis hoef ik dan geen audio kabels te gebruiken, dat gaat zo iig met films kijken vanaf mijn laptop.