is hibernation nou hetzelfde als standby?
Want ik kwam net tot de ondekking dat als ik nu op standby klik dat mijn pc helemaal uit gaat
geen geluid geen voeding die aanblijft niks!
en als ik dan weer op de powerknop druk zit ik binnen 2-3 sec. op het bureau-blad
Hoe kan dit vraag ik me af want bij mijn vorige pc zette ik em op standby en toen ging alles uit behalve de voeding
Ook kan ik nu in de bios aanvinken om via de muis te kunnen opstarten door op de rechter of linker muis button te klikken.
echt beter!!!
Maar een nadeel als ik dus bezig ben en ik wil bijvoorbeeld de volgende dag verder,
moet ik geen stroom storing krijgen in de tussen tijd want dan ben ik dus wel alles mooi kwijt!
Ik vind dit wel lachuh maar is dit normaal in XP dat ik dus gewoon standby klik dat het hele systeem uit gaat?
mijn systeem:
- MSI mainboard 845E MAX2 seri (MS 6398E v1.x)
- PIV 2,26 Gig northwood
- 2 X 512 MB kingston DDR geheugen
- Nvidia Geforce 4 MX 440 64 MB
- 120 Gig HDD
- floppy
- Medion tv-kaart
- dvd lite-on
- cdrw lite-on
- netwerkkaart onboard van MSI moederbord
- realtek netwerkkaart voor eventuele netwerk deling
- draadloos toetsen bord (logitech)
- trust muisje 5 knops optisch
Want ik kwam net tot de ondekking dat als ik nu op standby klik dat mijn pc helemaal uit gaat
geen geluid geen voeding die aanblijft niks!
en als ik dan weer op de powerknop druk zit ik binnen 2-3 sec. op het bureau-blad
Hoe kan dit vraag ik me af want bij mijn vorige pc zette ik em op standby en toen ging alles uit behalve de voeding
Ook kan ik nu in de bios aanvinken om via de muis te kunnen opstarten door op de rechter of linker muis button te klikken.
echt beter!!!
Maar een nadeel als ik dus bezig ben en ik wil bijvoorbeeld de volgende dag verder,
moet ik geen stroom storing krijgen in de tussen tijd want dan ben ik dus wel alles mooi kwijt!
Ik vind dit wel lachuh maar is dit normaal in XP dat ik dus gewoon standby klik dat het hele systeem uit gaat?
mijn systeem:
- MSI mainboard 845E MAX2 seri (MS 6398E v1.x)
- PIV 2,26 Gig northwood
- 2 X 512 MB kingston DDR geheugen
- Nvidia Geforce 4 MX 440 64 MB
- 120 Gig HDD
- floppy
- Medion tv-kaart
- dvd lite-on
- cdrw lite-on
- netwerkkaart onboard van MSI moederbord
- realtek netwerkkaart voor eventuele netwerk deling
- draadloos toetsen bord (logitech)
- trust muisje 5 knops optisch