Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Page has expired

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• fU_fITA
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-11 11:36

fU_fITA

Old skool

Topicstarter
Als je een post doet moet je het wel regelmatig backuppen, wee oh wee als een foute muis beweging maakt waardoor je die pagina per ongeluk weg klickt zoals mij al meerdere malen is overkomen... dan is je post mooi foetsie...

Vroeger kon je met het "Back" pijltje op IE of Navigator ernog op komen, dat is nu wel anders, altijd meteen "page expired", zwaaar balen als je zoals ik soms vergeet je post op een txt bestandje te plakken zodat je in ieder geval niet ALLES elke keer kwijt bent... waarschijnlijk heeft de huidige forum technologie daar niet zo snel een oplossing voor om wat ruimte te bieden en tegelijkertijd aan hoge eisen voldoen om veel verkeer te kunnen verwerken...vandaar dat het tegenwoordig weggeconfigureerd is waarschijnlijk.. wel verdraaid lastig..

Nobody steals our chicks... and lives! Duke Nukem 3D (1996)

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

"forum technologie" :?

DM!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:02
Ik span hier geen sodejota van. :?
Wat is nu exact het probleem?
Als je je ebricht gepost hebt kun je hem toch gewoon editen met de edit-knop? Deze dus: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

[ Voor 25% gewijzigd door Joen op 12-03-2004 08:35 ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Heb je het nu over www.tweakers.net of gathering.tweakers.net :?

Professioneel Hyves-weigeraar

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:20
Wouter Tinus schreef op 12 maart 2004 @ 08:35:
Heb je het nu over www.tweakers.net of gathering.tweakers.net :?
GoT, aangezien je bij het posten op T.net zelf geen backbutton hebt ;)

The devil is in the details.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

fU_fITA, met zowel IE 6.x als Mozilla 1.6 en Firefox 0.8 hoor je als je verkeerd klikt en daarna weer terug gaat (back button of alt pijltje links ) gewoon je post weer te zien waar je mee bezig was. Zou je wat meer info over de browser en het OS dat je gebruikt willen geven?

LinkedIn
Instagram

• Hahn
ReemF schreef op 12 maart 2004 @ 09:49:
fU_fITA, met zowel IE 6.x als Mozilla 1.6 en Firefox 0.8 hoor je als je verkeerd klikt en daarna weer terug gaat (back button of alt pijltje links ) gewoon je post weer te zien waar je mee bezig was. Zou je wat meer info over de browser en het OS dat je gebruikt willen geven?
Als je die page expired voor je neus krijgt moet je niet nog een keer op 'back' rammen, maar juist refreshen, dan heb je nog een vrij grote kans dat (een deel) er nog staat :)

• Remy

Remy

December schreef op 12 maart 2004 @ 09:50:
[...]
Als je die page expired voor je neus krijgt moet je niet nog een keer op 'back' rammen, maar juist refreshen, dan heb je nog een vrij grote kans dat (een deel) er nog staat :)
Vandaar dat ik dus naar z'n browserversie+OS vraag, nieuwere browsers hebben geen last van 'page has expired' of hij moet erg rare instellingen voor z'n browser gebruiken...

LinkedIn
Instagram

• Hahn
Ik heb er anders zelf ook nog wel eens (heel soms) last van met IE6.0 met alle patches erop hoor :P

Of bedoel je met 'nieuwere browsers' Mozilla en Firefox? :+

[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 12-03-2004 09:52 ]

• Remy

Remy

December schreef op 12 maart 2004 @ 09:52:
Ik heb er anders zelf ook nog wel eens (heel soms) last van met IE6.0 met alle patches erop hoor :P
Klopt, IE 6.0 gaat niet altijd even netjes met sessies om, alhoewel het tegenwoordig inderdaad sporadisch is zoals jij zegt :)
Of bedoel je met 'nieuwere browsers' Mozilla en Firefox? :+
Nee, ik noem niet voor niks IE 6.x hier. Ik gebruik IE 6.x alleen als testbrowser voor devwerk, aangezien toch een redelijk aantal klanten die browser gebruiken. Vandaar dus mijn vraag aan de topicstarter, lijkt me handig om zijn reactie af te wachten zodat we wat verder komen hiermee ;)

LinkedIn
Instagram

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

December schreef op 12 maart 2004 @ 09:44:
[...]
GoT, aangezien je bij het posten op T.net zelf geen backbutton hebt ;)
Owja :P. Dan past dit topic beter in BUG denk ik, hoewel ze er daar natuurlijk ook weinig mee kunnen. Advies aan de TS: loop je instellingen eens goed na en als het probleem zich voor blijft doen, probeer het dan eens in Software Algemeen of iets dergelijks, want dit is niet iets wat wij voor je op kunnen lossen.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Internet Explorer cached te pagina niet als je per ongeluk op de back button drukt en vervolgens weer naar de volgende pagina wilt. Mozilla en consosrte hebben hier geen last van omdat de pagina gecached wordt en je daadwerkelijk de voorgaande pagina voor je snuffert krijgt, ook als deze een stuk tekst bevat. Daar heeft het forum niks mee te maken, eerder de gebruikte browser.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Robin Vreuls schreef op 12 maart 2004 @ 11:10:
Internet Explorer cached te pagina niet als je per ongeluk op de back button drukt en vervolgens weer naar de volgende pagina wilt. Mozilla en consosrte hebben hier geen last van omdat de pagina gecached wordt en je daadwerkelijk de voorgaande pagina voor je snuffert krijgt, ook als deze een stuk tekst bevat. Daar heeft het forum niks mee te maken, eerder de gebruikte browser.
En even voor de duidelijkheid, hier kunnen wij vanuit de software niets aan veranderen. Dat is een browserbug.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat zeg ik toch :P.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ok, dan gaat dit topic naar BUG :P .

• fU_fITA
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-11 11:36

fU_fITA

Old skool

Topicstarter
okee, wat ik bedoelde was, (ffe in jip en janneke taal dan maar) als je een post hep staan maar alleen in klad op de browser dus nog niet gepost en je klikt ffe op n verkeerde knop per ongeluk (hetgeen je laat in de avond nogal eens last van kan hebben) waardoor die op n andere pagina springt is het meteen einde verhaal met je text...

Want je dan op die vorige pagina terug probeert te komen middels je back knop van je browser of andersinds is ie dan meteen al foetsie, dan zie je enkel nog een blanco pagina met daarop de woorden "page expired", vroeger kwam je er altijd nog wel op bij GOT... want ik heb een tijdje hier niet meer gepost, dus vandaar dat ik het nog weet van vroeger..

Nobody steals our chicks... and lives! Duke Nukem 3D (1996)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Harm schreef op 12 maart 2004 @ 11:25:
[...]

En even voor de duidelijkheid, hier kunnen wij vanuit de software niets aan veranderen. Dat is een browserbug.
dus

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.