Toon posts:

norton 2004 setup blijft bij opnieuw opstarten in lus hangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
diverse keren geprobeerd maar helaas zonder succes om norton 2004 anti-virus te installeren op een nieuwe packard bell machine.
het lijkt allemaal prima te gaan, tot het moment dat norton de machine opnieuw opstart, dan heb je het XP scherm waarin het voortgangs lichtbalkje te zien is, normaal gaat het opstarten dan verder na hooguit 2 keer het lichtbalkje heen en weer te hebben zien gaan. Maar nu blijft dit lichtbalkje oneindig voortgaan.
de enige remedie is dan mijn reeds met driveimage gemaakte image van c terug te zetten. Als tussenoplossing heb ik maar een overjarige mcafee met succes geinstalleerd. Maar ik wil er toch wel norton op hebben, wie heeft er een oplossing om dit toch voor elkaar te krijgen ? uiteraard heb ik ook al op de norton site gezocht en de telefonische helpdesk van packard bell geraadpleegd.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Heb je niet toevallig nog een ander pakket geinstalleerd staan (misschien meegeleverde anti virus software van Packard Bell ofzo)?

Want 2 virusscanners op 1 pc is niet echt een groot succes :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reactie
neen, er staat wel op een verborgen partie de nodige software zoals norton 2003, maar ook die heb ik uitgeprobeerd met hetzelfde resultaat.
verder heb ik de schijf met PM8 in meerdere partities verdeeld en daarom krijg ik van de helpdesk packard bell, de in mijn ogen belachelijke mededeling, dat ze alleen ondersteuning bieden met de oospronkelijke indeling.

• a_viss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 19:30
dit is DE oplossing voor je probleem

http://support.packardbel...latform_danube_iwork#show