Toon posts:

iDUCK USB pendrive al te koop in NL?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb hier op Tweakers een paar keer de iDUCK gezien op:
nieuws: Tweakers.net Kookcursus, les 24: Canard Brillant

Maar nergens een adres waar ie te koop is. Weet iemand of deze ergens in Nederland wordt verkocht? Ik ben in Enschede alle winkels al langs geweest, en iedereen moest wel hard lachen, maar niemand verkoopt het eendje! I want it!

Het mag ook de Devil Duckie zijn (nog leuker)
nieuws: Tweakers.net Kookcursus, les 24: Canard Brillant

Ik wil hem dinsdag weggeven, en een betere Eend dan dit kan ik niet vinden denk ik, help!

Koos

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:58

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Echt hopen dat hij gauw deze kant op komt, hij is zoooo geweldig stoer :D

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Erazzzer schreef op 11 maart 2004 @ 23:27:
Echt hopen dat hij gauw deze kant op komt, hij is zoooo geweldig stoer :D
ALs je een beetje handig bent met een soldeerbout en van wat frutselen hodut kan je 'm zelf ook maken. Gewoon zo'n standaard (evil) ducky kopen, kleine USB stick kopen met led, ding uit elkaar halen en led eruit solderen en er een grotere/fellere rode voor in de plaatst zetten, verlengt met draadjes. Gaatje in je duck maken en daar eerst de led aan de binnenkant in het midden in vastzetten, vervolgens de rest van je stick erin en dan vastmaken. Eventueel constructietje aan de binnenkant maken zodat alles extra stevig zit.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik hoor het alweer, hij is niet te koop, en ik ben niet handig met een soldeerbout. Dan wat een andere leuke prijs verzinnen, een Powerball (ook niet te koop in Enschede?) en anders maar een MP3 speler, booooring....

Misschien moet ik toch de Devil Duckie }) maar vast bestellen voor een volgende keer :)

Groet en dank,

Koos

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:58

Erazzzer

Fear me, I'm German!

sdomburg schreef op 11 maart 2004 @ 23:34:
[...]

ALs je een beetje handig bent met een soldeerbout en van wat frutselen hodut kan je 'm zelf ook maken. Gewoon zo'n standaard (evil) ducky kopen, kleine USB stick kopen met led, ding uit elkaar halen en led eruit solderen en er een grotere/fellere rode voor in de plaatst zetten, verlengt met draadjes. Gaatje in je duck maken en daar eerst de led aan de binnenkant in het midden in vastzetten, vervolgens de rest van je stick erin en dan vastmaken. Eventueel constructietje aan de binnenkant maken zodat alles extra stevig zit.
Yeah right, daar heb ik tijd voor :+ Koop em liever :P
(Verder wel goed id hoor :> )
Pagina: 1