Nokia 3650 + Linux - Kan dit?

Pagina: 1
Acties:

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:57

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
Misschien een ambitieus ideetje van me maar ik had het idee om mijn 3650 (die normaal op Symbian ER60 draait) van Linux te voorzien. Nu weet ik niet wat de machinearchitectuur van dit beestje is, vermoedelijk StrongARM, en wat de details van het machientje zijn, dus een distro/snapshot zoeken wordt lastig. Weet iemand of er al een distro in ontwikkeling is voor Nokia smartphones?

Nokia 3650 is leuk want hij heeft 'n QVGA schermpje wat zich dus prima schikt om filmpjes op weer te geven :)... En om even 500 MB op mijn SD card te zetten om het van het kaartje af te spelen is me toch iets te veel. Bluetooth zou veel makkelijker zijn, en een mogelijkheid om te internetten over Bluetooth heeft ie ook niet onder Symbian. Wappen of GPRS'en is me toch iets te duur als ik toch breedband in huis heb...

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:57

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
/me Kick

En ik ga 'm niet nog een keer kicken.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Verwijderd

Stoney3K schreef op 11 maart 2004 @ 22:35:
Bluetooth zou veel makkelijker zijn, en een mogelijkheid om te internetten over Bluetooth heeft ie ook niet onder Symbian.
Volgens mij kan dat wel. De 7650 kan dat in ieder geval wel (internetten over bluetooth met b.v. een adsl aansluiting), doe ik zelf ook. Er zijn hier al wat topics over voor wat betreft de instelling hiervan. Met linux kan ik je helaas niet verder helpen, geen verstand van.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 15:54 ]

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Check [rml][ Nokia 3650] Eindelijk beschikbaar ![/rml]/ voor het internetten via bleutooth. Het kan wel, maar werk niet altijd even makkelijk, maar komt erop neer dat je een dummy connectie kunt maken die over bluetooth loopt. Zal ergens rond pagine 8 a 10 staan (50 posts/pagina)

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-02 14:35

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Kippenijzer schreef op 14 maart 2004 @ 00:42:
Check [rml][ Nokia 3650] Eindelijk beschikbaar ![/rml]/ voor het internetten via bleutooth. Het kan wel, maar werk niet altijd even makkelijk, maar komt erop neer dat je een dummy connectie kunt maken die over bluetooth loopt. Zal ergens rond pagine 8 a 10 staan (50 posts/pagina)
Klopt dit werkt met alle Symbian Series 60 (en hoger?) telefoons voor zover ik weet. Want m'n Nokia N-Gage kan et ook. :) Best handig, heb je toch 768kbit down ipv die 33k6 ofzo van GPRS.

Trouwens, ik heb er ook wel interesse in om een ander OS (bijvoorbeeld een nieuwere Symbian versie) op m'n N-Gage te draaien. Lijkt me best grappig om daar eens mee te testen. :)

[ Voor 14% gewijzigd door --MeAngry-- op 14-03-2004 12:18 ]

Tesla Model Y RWD (2024)