Melding "topic gemerged of afgesplitst"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Ik krijg boven elk groot topic de volgende melding:

"Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter vermeld in de topiclijst."

Is dit een nieuwe feature en zo ja, kan ik dit ergens uit zetten? Het is erg irritant deze melding boven zowat elk topic wat ik bezoek te krijgen namelijk.

Wie verteld mij hier iets meer over?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:49

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ja is nieuwe feature en zover ik weet kan je het niet uizetten. Trouwens, dat je het bij elk topic krijgt is wel een -beetje- overdreven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:37
Je krijgt die melding pas als er een nieuw topic is geopend met een 'oude' reply uit een ander topic, en aangezien dat niet zóveel gebeurt zal het wel meevallen hoe vaak je die melding te zien krijgt ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mwah, topic mergens gebeurt wel vrij vaak. Ik verkeerde eigenlijk in de veronderstelling dat het alleen bij gesplitste topics gebeurde. Bij gemergde topics is het vrij onzinnig lijkt me.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Komt het óók bij gemergde topics voor waarbij de topicstarter níet veranderd is? In dat geval zou het niet moeten verschijnen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:37
Ik weet wat ik zeg hoor :+

Dit topic heeft bijvoorbeeld een reply uit dit topic en bij de eerste zie je geen melding en bij de tweede wel. En aangezien de startpost is gemoved bij de tweede klopt dat dus gewoon :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glabbeek
  • Laatst online: 29-09 21:12

Glabbeek

Dat dus.

TS: Heb je toevallig 'Keer berichten om' aanstaan? Daar lees ik net een bug over: [rml]tomatoman in "[ bug] Topicstart meldt altijd afgesplits..."[/rml] waarin vermeld wordt dat de melding altijd getoond wordt als de volgorde van de berichten andersom is.

En zo is het maar net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 22:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Dat heb ik inderdaad aanstaan. Het gebeurt echter niet bij alle berichten. Wel bij het grootste gedeelte. Ook bij topics waarvan ik weet dat er niets mee is gebeurt ala mergen etc (zie bv het grote ps2 topic - part II). In alle gevallen klopt de TS volgens mij ook gewoon. Riekt naar een bugje oid.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1