[DVD] Marantz DV4400

Pagina: 1
Acties:

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-02 08:59

Blamm

Niet meer Smart

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een mooie dvdspeler om mijn Marantz SR4300 aan te vullen. Op dit moment draai ik met een JVC XV-S42 maar ik wil een stapje hoger.

Nu heb ik vorige week een DV4200 gekocht via marktplaats, maar die blijkt mijn Princo DVD-R (no comments please ;)) niet of nauwelijks te kunnen lezen. Deze gaat dus weer de verkoop ik en ik kijk ondertussen alvast verder naar een andere speler.

Mijn oog is gevallen op de DV4300 en de DV4400. De 4300 is erg veel over te vinden en bevalt heel veel mensen uitstekend. Hij lijkt alles te slikken ongeveer ook. Echter vind ik hem foeilelijk ;)
De nieuwe DV4400 is nog maar weinig over te vinden. Ik vond via de search wel 1 topic (Marantz DV4400) maar daar staat niet zo veel in.

Afbeeldingslocatie: http://www.marantz.com/image/products/e_dv4400_med.gif

Wie heeft er ervaring met deze speler, en waar ik me vooral in interesseer is de mogelijkheid om DVD-R af te spelen, uiteraard de beeld en geluidskwaliteit en eventueel de mogelijkheid voor SVCD.

Op de website van Marantz staat dit trouwens bij de specificaties:
DVD Video, DVD-R/RW, Video CD, Audio CD, CD-R/RW, MP3, JPEG CD, WMA, Picture CD playback

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik was ook van plan deze te kopen, maar ben toch voor de 4300 gegaan, niet echt een rede mbt het apparaat zelf, het duurde mij gewoon te lang voordat ie eindelijk leverbaar was :)

Tot nu toe nog geen spijt van gehad. En bovendien, de 4300 is echt niet zo lelijk hoor :) Heb hem boven m'n SR4300 staan en vind 't er niet raar uit zien iig. Hij slikt idd alles wel, de 4400 kan ik je vrij weinig over vertellen maar voor zover ik weet leest ie +/-R ook gewoon prima.

Afbeeldingslocatie: http://www.violator.nl/dvd.jpg

fotoblog

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-02 08:59

Blamm

Niet meer Smart

Topicstarter
Niemand die hem heeft?