Toon posts:

[Meuk] Nicknames van vinders van bug in meukpost?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
meuktracker: MSN Messenger 6.1.0211

je mag er best wel even bijzetten wie het gevonden en gemeld hebben hoor...
ik en meph dus.... heb er genoeg tijd in zitten :(

http://www.microsoft.com/...ty/Bulletin/MS04-010.mspx

ohja en ik ben vast heel dom
maar mn got login werkt niet bij het reageren op dat bericht, en ik kan nergens vinden waar je je kan registreren ervoor
lekker duidelijk :s

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 21:41 ]

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Submitter: WitteReus
Blijkbaar was hij gewoon eerst met het submitten. Vaak worden items door wel tien verschillende mensen gemeld, en het is gewoon onmogelijk om hen allemaal te vermelden. Vandaar dat hij vermeld wordt die het eerste kwam met de submit.

Wat niet betekent dat het niet gewaardeerd wordt dat je actief submit :).

En @ je edit: uiteraard, op het forum en de frontpage heb je voorlopig nog een aparte login nodig, de serverdudes zijn nog bezig met de samenvoeging van beide databases. En hoe je jezelf kunt registreren? Wat dacht je van bovenin het menu 'My.Tnet' en dan 'Registreren' :) ?

[ Voor 30% gewijzigd door Steve op 11-03-2004 21:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik ben degene die de BUG gemeld heeft, niet het bericht aan tweakers
kijk eens goed op de site die ik je gaf, die MS site

ik heb de BUG gevonden dus, niet het bericht :)

my tnet?
ik ben geen reguliere poster op got, of tweaker (ok lmfd) maar ik kon 12345 niet een duidelijke registreer link vinden
nouja zou t fijn vinden als t ff erbij gezet wordt natuurlijk :)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
NoFi, maar moet iedereen die bugs meldt waar nieuwe versies uit voortkomen (van welk product dan ook) speciaal op T.net worden vemeld? :/ Dan mag mijn naam ook wel voor de dag komen bij iedere meuk van Trillian ... :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Oh, op die manier. Het is inderdaad niet de gewoonte om te melden wie een bug gevonden heeft, het is namelijk niet echt relevante informatie - in de meuktracker is het nieuws niet dat de bug gevonden is, maar wel dat er een nieuwe versie van MSN uit is :). De meukposter in kwestie kon ook moeilijk weten dat jullie members van Tweakers.net waren.

Verwijderd

Topicstarter
trillian is niet echt hetzelfde :p

ik vindt best dat die naam er bijgezet mag worden overigens. je hebt t toch gevonden, werk in gestopt, en netjes gemeld? ik vind dat je die eer dan best mag krijgen hoor.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 21:55 ]

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 21:53:
trillian is niet echt hetzelfde :p

ik vindt best dat die naam er bijgezet mag worden overigens. je hebt t toch gevonden, werk in gestopt, en netjes gemeld? ik vind dat je die eer dan best mag krijgen hoor.
Het gaat om het idee; ik had voor Trillian een willekeurig ander product in kunnen vullen, maar voor Trillian vind ik regelmatig bugs en voor andere producten niet echt ... ;)

Ik hoef al die eer niet; waarom zou ik? Als ik bugs vind dan meld ik ze en verwacht ik er niets voor terug; ook geen 'eeuwige roem'.

[ Voor 13% gewijzigd door pven op 11-03-2004 21:57 . Reden: je quote is plots uitgebreid ]

Verwijderd

Topicstarter
heh
nja member, ik heb n account zegmaar
een tijd geleden een (eerlijke) rotzooi geschopt op t wetenschapforum :p

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Yup, en die eer heb je toch al ruimschoots gekregen om de website van Microsoft, die dagelijks door miljoenen mensen bezocht wordt :) ?

Natuurlijk is het niet ondenkbaar om je te vermelden in de meukpost in kwestie, maar dat moet de meukposter die het stukje geschreven heeft zelf uitmaken. Ik zal 'm even op dit topic wijzen :).

Verwijderd

Topicstarter
pven> ik vind dat als je een bug vindt, die redelijke impact heeft, bij software die door redelijk wat mensen gebruikt wordt, dat je de credits ervoor mag... moet krijgen
op voorwaarde dat je er goed mee omgegaan bent

kijk niet als je meldt dat er ergens een typo zit, of dat een kleur anders is ofzo. maar crash-related, of dit soort dingen, ja dan vind ik best dat die naam erbij mag staan.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
@TS: Zou je de volgende keer een betere titel uit kunnen kiezen? Wat je er had staan is nu niet beschrijvend.

Verwijderd

Topicstarter
dank je jupiler :p

oh en ik bedoelde t net niet alleen voor msn, trillian wordt ook door genoeg mensen gebruikt. maar niet een of ander mini-programmaatje ofzo.

• pven
  • Niet online
Wij verschillen van mening en zo te lezen worden we het nooit eens ... :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 21:58:
pven> ik vind dat als je een bug vindt, die redelijke impact heeft, bij software die door redelijk wat mensen gebruikt wordt, dat je de credits ervoor mag... moet krijgen
op voorwaarde dat je er goed mee omgegaan bent
Credits heb je toch gehad? Je naam wordt genoemd op de site van Microsoft in een security bulletin. Dat lijkt me meer dan voldoende. We posten namelijk nooit namen van vinders van bugs erbij en ik zie niet in waarom we nu een uitzondering zouden moeten maken eigenlijk.

Verwijderd

Topicstarter
als het nooit gebeurt dan laat ook maar, zo speciaal voel ik me vanavond niet ;)
iemand meldde de link aan me en vandaar....

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hoe heb ik überhaupt kunnen weten dat jij die bug gemeld hebt bij Microsoft en laat staan dat je hier rondsurft? Ik let alleen op belangrijke informatie en zet die dan ook in de meukpost neer; de vinder van de bug is helaas niet iets dat belangrijk gevonden wordt, alleen de bug zelf is interessant. Daarnaast vind ik het wel erg egocentrisch om hier naar Tweakers.net te komen om te claimen dat je naam bij het artikel moet staan. Je mag volgens mij blij zijn dat je door Microsoft wordt genoemd in het bulletin.
Pagina: 1