Hallo,
Ik heb sinds december 2003 een nieuwe computer. Sinds een tijd start hij zomaar opnieuw op, heel onregelmatig. Dit kan gebeuren tijdens tekstverwerken, maar ook tijdens het opstarten van windows/linux, soms tijdens games en ga zo maar door.
Ik heb al heel veel geprobeerd, ik heb
geheugen in andere sloten gezet,
het automatisch restarten uitzetten in windows (maar ik krijg geen blauwe schermen!)
de voedingstekkers gecontroleerd, veranderd,
andere videokaart geprobeerd
1 harde schijf minder aangesloten (ik draai op 2)
pcmark uitgevoerrd (geen problemen)
herstartkabeltjes gecontroleerd.
IK HEB alle faq over dit soort problemen doorgelezen maar ik heb niks kunnen vinden wat tot mijn probleem leid.
Nu heb ik laatst de computerwinkel maar opgebeld., deze zei dat het de voeding kon zijn maar hoogst het geheugen omdat ik te weinig geheugen draai. Ik draai nu op 256mb. Is dat waar? kan de computer uitvalllen door te weining geheugen?
Hieronder me systeem en ik hoop heel erg dat jullie me verder kunnen helpen! Ik ben ten einde raad.
Proc: AMD Athlon 2800+
MOBO: Asus a7n8-x
Videokaart: Asus geforce 5200 128 mb
Geheugen: OEM 256 MB PC3200, 400 mhz
Harde schijf: MAxtor diamand max plus 9 80gb, 8mb cache
Voeding: Q-tec low noise 350 watt
Ik heb sinds december 2003 een nieuwe computer. Sinds een tijd start hij zomaar opnieuw op, heel onregelmatig. Dit kan gebeuren tijdens tekstverwerken, maar ook tijdens het opstarten van windows/linux, soms tijdens games en ga zo maar door.
Ik heb al heel veel geprobeerd, ik heb
geheugen in andere sloten gezet,
het automatisch restarten uitzetten in windows (maar ik krijg geen blauwe schermen!)
de voedingstekkers gecontroleerd, veranderd,
andere videokaart geprobeerd
1 harde schijf minder aangesloten (ik draai op 2)
pcmark uitgevoerrd (geen problemen)
herstartkabeltjes gecontroleerd.
IK HEB alle faq over dit soort problemen doorgelezen maar ik heb niks kunnen vinden wat tot mijn probleem leid.
Nu heb ik laatst de computerwinkel maar opgebeld., deze zei dat het de voeding kon zijn maar hoogst het geheugen omdat ik te weinig geheugen draai. Ik draai nu op 256mb. Is dat waar? kan de computer uitvalllen door te weining geheugen?
Hieronder me systeem en ik hoop heel erg dat jullie me verder kunnen helpen! Ik ben ten einde raad.
Proc: AMD Athlon 2800+
MOBO: Asus a7n8-x
Videokaart: Asus geforce 5200 128 mb
Geheugen: OEM 256 MB PC3200, 400 mhz
Harde schijf: MAxtor diamand max plus 9 80gb, 8mb cache
Voeding: Q-tec low noise 350 watt