[Ervaringen] online game winkels

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bateau
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10 13:31
Ik koop binnenkort een nieuwe state-of-the-art PC. Voornamelijk om op te gamen >:) :) En games zijn meestal goedkoper in online winkels, dus ik vroeg me af wat de ervaringen hier zijn met deze winkels.

Ik ben de volgende sites al tegengekomen op dit forum.

www.play.com
www.gcshop.nl
www.bol.com
www.dimplus.nl

Dus als mensen ervaringen hebben met deze en andere winkels, post ze hier.

[ Voor 3% gewijzigd door Bateau op 12-03-2004 17:57 ]

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:02

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Bol is duidelijk, perfecte levering, snel, goed, goeie garantie :) De anderen ken ik niet :)

Verwijderd

Play.com duurt ietsje langer voor het binnen is (5-10 dagen kan het duren) maar ze zijn altijd netjes, prijzen zijn echt scherp en gewoon goede service naar mijn evaring :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:52

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Play.com is gewoon goed. Ze zijn niet de snelste (ze verzenden gratis dus met een relatief trage dus goedkope bezorger ;)) maar prijzen zijn vaak erg relaxt (ook voor DVD's). Daarnaast hebben ze perfecte service, kapotte dingen kun je terugsturen, krijg je een nieuwe en worden verzendkosten (tot 2 pond oid) vergoed.
Ook een erg nette helpdesk over de telefoon die je keurig te woord staan. Voordeel is ook, elk item wordt apart verpakt en afgeleverd dus nooit (of iig ik niet) gezeur met douane en belasting.
Ondertussen ben ik daar redelijk vaste klant :P

Bol.com en Proxis.be zijn allebei gewoon. Niks bijzonders. De winkel levert af wat ze op de site hebben staan maar voor hetzelfde geld kun je hem vaak in de winkel halen.

Interplay.com Store, gewoon vervelend want ze willen niet shippen naar NL (GVD ook niet als ik shipping costs met UPS international oid wil betalen).

Verwijderd

Erazzzer schreef op 11 maart 2004 @ 21:15:
Bol is duidelijk, perfecte levering, snel, goed, goeie garantie :) De anderen ken ik niet :)
hmm ik heb over Bol.com echt alleen maar slechte dingen gehoord :S over lang wachten en dat ze even duur zijn als gewoon in de winkel.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:54
www.dvdboxoffice.com lekker goedkoop en geen invoerkosten ook al zitten ze in het buitenland (schijnt dat ze via duitsland verzenden?) Soms hebben ze erg leuke aanbiedingen. Had mijn bestelling ook snel binnen.

Flickr | Lego collectie

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:19
Zelf bestel ik dus ook alleen maar via dvdboxoffice of play.com voor de meeste console en pc spellen.
Zit er mooi een engelstalige handleiding bij en zo. Tevens als je hem bij dvdboxoffice besteld heb je hem ook nog eerder danje vrienden hier in NL, omdat ze de amerikaanse versies hebben *D

Wanneer ik echt goedkoop wil ga ik naar eBay of marktplaats. Het liefst eBay, want dat is een beetje veiliger naar mijn gevoel.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Bateau
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10 13:31
Niemand ervaring met gcshop.nl? Ze hebben namelijk UT2004 Special Edition voor E 48,- plus 2,- verzendkosten :9

Verwijderd

Ik heb 1x spelletje gekocht bij bol.com .. kon CoD nergens vinden in Den bosch en omstreke :|
Binnen 3 daagies had ik hem , kreeg er ook nog een ander spel gratis bij :)
Prijs bleef hetzelfde ex. verzendkosten

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

Batou schreef op 12 maart 2004 @ 18:03:
Niemand ervaring met gcshop.nl? Ze hebben namelijk UT2004 Special Edition voor E 48,- plus 2,- verzendkosten :9
Prima shop hoor. Binnen een dag of 3 je bestelling in huis en redelijk scherpe prijzen. Ze zijn vaak net iets duurder als play.com, zeker omdat er ook nog eens verzendkosten bovenop komen (2 euro).

Ik bestel zelf bijna alles bij play.com en soms wat bij gcshop. Play.com is echt top!

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:30

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik heb zelf wel eens bij bol.com besteld en bij Gamerelease.nl. Bol.com ben ik zelf redelijk tevreden over, maar eigenlijk bestel ik daar alleen als ze wat in de aanbieding hebben.

Bij Gamerelease.nl heb ik 1x iets besteld en dat beviel mij niet heel erg goed. Het heeft een dikke maand geduurd voordat ik mijn spel binnen had. Het kan zijn dat het kwam doordat het spel moeilijk te verkrijgen was, maar in dat geval had ik toch op zijn minst een tussentijdse update gehad over mijn order.

Unreal Tournament 2004 SE heb ik nu bij GCshop.nl in bestelling staan, kijken hoe dat gaat.

uhm...

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

gcshop.nl

Goeie shop, snelle levering, netjes verpakt en de verzendkosten is weinig kwa kosten :). Heb hier tijdje geleden Trackmania gekocht ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
maandag BF vietnam besteld... nog niks binnen... status nog steeds op

datum: product(en): status:
15/03/2004 Battlefield, Vietnam Het bedrag is overgemaakt; bestelling wordt in behandeling genomen

:/ en gister middag mailtje gestuurd.
Geachte heer/mevrouw.

15/03 had ik het spel Battlefield Vietnam bij u besteld.
maar ik vraag me af wanneer dit bij mij bezorgd gaat worden?
ik heb meteen de avond dat ik besteld heb, het geld overgemaakt met de girofoon, en m'n status is ook netjes veranderd naar "Het bedrag is overgemaakt; bestelling wordt in behandeling genomen"

maar ik wil dus graag weten wanneer hij verstuurd word, kan het vandaag nog? of word ie morgen pas verstuurd?

http://www.gcshop.nl/mail.php?factuurnr=********
factuur nummer: *******

mvgr. Rob.
ook nog niks van gehoord... hoop dat het nog wel goed komt :(

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
vorige week donderdag een game bij play.com besteld (voor PS2). Accurate afhandeling, ook van vragen, ik had hem dinsdag. Zeker een aanrader, ook gezien de geringe prijs die je betaalt.

Wellicht niet voor mensen die als 1e een game willen, maar of dat nou zo belangrijk is...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Verwijderd

k heb zaterdag vanaf www.nlstore.nl Splinter Cell besteld voor € 26,08. Verzenden is gratis en hij kwam vandaag binnen!! Mooi prijsje toch? :)

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
www.pcmedia.nl. Ik heb een paar maanden geleden nog een uitbreiding voor everquest besteld,en daarvoor nog wat dingen.Nooit problemen gehad met die winkel

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:00

Flapmo

and back is gigi!

www.cd-wow.com 1-3 dagen. erg goed.

[ Voor 43% gewijzigd door Flapmo op 18-03-2004 15:12 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Bol.com is gewoon goed, snelle levering. En is niet eens erg als je een maandje telaat betaald

Verwijderd

Ik bestel zelf al tijden bij gcshop.nl

Altijd goeie service gehad en altijd netjes mijn games op tijd en heel binnen gekregen.

Bij pre orders hebben ze ook altijd heerlijk scherpe prijzen
Pagina: 1