Toon posts:

Wav omzetten naar AC3?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Is het mogelijk om op een dvd-r muziek te branden net zoals op een cd-r bv..
Iemand vroeg mij of dit mogelijk was...
aangezien ik wel thuis ben in diverse computer problemen in hard en software,,dacht deze persoon dat ik dit ook wel wist.. maar helaas.
Ik heb hem beloof dat voor hem uit te pluizen..

Zijn stand alone dvd speler ondersteund geen mp3.

Dus mijn vraag is : Is het mogelijk en op welke manier......

Ik heb diverse audio converters geprobeerd,,

.MP3/.Wav naar AC3 ofzo?????

THX

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:45

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Kort antwoord: nee.
Lang antwoord: als je stand alone DVD speler geen MP3 ondersteund kan je het vergeten, want DVD-audio kan nog geen enkele speler aan. (WAV dus, zeg maar een 4.5GB audio-CD)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Nou das dan gauw klaar, dan hoef ik verder niks te ondernemen,, ik was net bezig de instellingen van AC3Machine te doorgronden....

THX

Verwijderd

Topicstarter
Dan probeer ik het wel met mpeg,jes maar dan zonder video input,,, Dan hou je naar mijn mening gewoon een sountrack over met zwart beeld huh....

• leonbong
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:20
Wie zegt dat hij het dvd-audio wil zetten. Je kan het ook doen met mpeg2 zonder beeld en dan AC3 geluid.
Dat vreedt elke dvd speler.
Zou alleen niet zo snel weten hoe. Maar een vriend heeft ook ooit zo'n DVD gemaakt.

Verwijderd

Topicstarter
Precies,,, dus tips zijn nog steeds welkom,,,,, ik kom er nog niet uit.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Zonder te willen spammen:
Eximius heeft pas DVD+Audio gereleased. Is eigenlijk precies de software die TS zoekt. Kan veel verschillende output bitrates aan. Trial versie is voor download beschikbaar.
Trouwens van hun geblaat over betere kwaliteit dan het origineel kun je beter niets geloven. Alles wat afwijkt van het origineel is per definitie slechter van kwaliteit.

[ Voor 27% gewijzigd door Henk007 op 11-03-2004 22:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat ziet er verdacht dvd2one uit huh... Beetje vreemd zo,n explorer int.Face...
Maar goed.... Ik denk dat dit wel gaat werken...

Effe beetje stoeien...

En mijn Audigy 2 Platium doet de rest.....

Maar goed,,,THX

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor deze kick-up....

Maar dit werkt niet.......kheb zo,n beetje alle opties nu wel gehad,,,maar helaas..

Iemand nog suggesties????
Ik heb ergens via google een site gevonden,,daar staat dat het ook met NERO zou moeten lukken.....Maar ook hier boek ik geen (op de standalone afspeelbaar) resultaat....

Vreemd dus....

Of wil ik nu echt het onmogelijke realiseren........

Er moeten toch meer mensen zijn die wel paar uurtjes muziek op een dvd willen proppen,,, dus ook software schrijvers???
Pagina: 1