Toon posts:

Outlook Express 6.0 - Geen enkele e-mail opent zich

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gek word ik ervan...ben al 3 dagen bezig om het te fixen, zonder enig succes.

Het probleem is dat mijn e-mail prima binnen komt. Alleen zo gauw ik op een mailtje klik, verschijnt er in het perview-scherm de eeuwig irritante zandloper. Ook dubbelklikken zet geen zoden aan de dijk. Dan krijg ik alleen een groter wit scherm met zandloper.. |:(

De enige manier om sommige mailtjes nog te kunnen lezen is door op Doorsturen te klikken. Dan opent ie een nieuw e-mail bericht, met het originele mailtje als .txt file als bijlage.

Eerst dacht ik aan een virus. Dus, ik gooi er NAV 2004 overheen. Bij een bepaalde map zegt de scanner doodleuk dat er een kritieke fout is en dan stopt ie ermee. Na 4 keer scannen was k dat bericht ook wel zat en heb ik de map maar verwijderd. Opnieuw gescand, en nou vind ie niks meer.

Toen dacht ik aan Spyware. 6 Spyware-removals en 20 verwijderde registersleutels verder, kon ik nog steeds geen e-mail zien..

Toen heb ik Internet Explorer 6 maar opnieuw gedownload en geïnstalleerd. Dat zou moeten werken volgens een aantal sites. Niet dus.

Heeft er iemand enig idee van wat ik nog kan doen? _/-\o_

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-08 18:58
Ik heb exact hetzelfde probleem, reinstallen van outlook hielp niet...... dit is wel errrrug lastig...

niemand een idee?