Toon posts:

Foutmelding tijdens afsluiten [win98]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een pc met win 98 erop, die tijdens het afsluiten een fatala uitzondering geeft waardoor ik op enter moet drukken en dan sluit hij af.
WQeet iemand wat het kan zijn?
Het heeft geen haast maar het is uiterst irritant.

alvast bedankt Antoine

Verwijderd

Misschien wel handig om de melding erbij te zetten. Lijkt me een of ander programma of driver die niet goed afsluit.

Iets meer informatie over je systeem en de melding lijkt me handig. Bovendien vertel je niet wat je allemaal al geprobeerd hebt. B)

Heb je hier al gekeken?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 19:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Die dingen in de faq werken niet (had ik erbij moeten zetten mijn excuses daarvoor). Dat is eigenlijk alles wat ik geprobeerd heb omdat ik geen flauw idee heb waar het door komt. De melding is gewoon een normaal blauw scherm van windows (wat er precies op staat geen idee, de pc is van mijn oom en die zou het opschrijven als hij het weer kreeg)

Oja als je hem afsluit voordat je ook maar iets gedaan hebt (internet/patience/zoiets) dan sluit hij wel netjes af.

Ik hoop dat het voldoende info is

Verwijderd

Moet haast wel een programma zijn dat niet goed afsluit of een driver die niet goed functioneert.
Zorg dat je die code zo gauw mogelijk hier post, want tot die tijd kunnen we er nog weinig mee. :)

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 14:07 ]