Toon posts:

Automatisch email ophalen bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een nieuwe XP installatie gedaan en outlook 2003 geconfigureerd om mijn pst bestanden te openen, echter bij het starten van Outlook haalt hij nu niet automatisch meer mijn email op,

Dit deed hij in het verleden wel (volgens mij is dat standaard), is er een setting of iets dergelijks dat ervoor zorgt dat bij het starten van Outlook direct email ophaald ?

alvast bedankt.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
In de settings staat ergens dat hij email op kan gaan halen zodra (Outlook actief is en) er een internetverbinding is. Als je dat aanzet wordt het automaitsch opgehaald geloof ik.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 19:42:
Hallo,

Ik heb een nieuwe XP installatie gedaan en outlook 2003 geconfigureerd om mijn pst bestanden te openen, echter bij het starten van Outlook haalt hij nu niet automatisch meer mijn email op,

Dit deed hij in het verleden wel (volgens mij is dat standaard), is er een setting of iets dergelijks dat ervoor zorgt dat bij het starten van Outlook direct email ophaald ?

alvast bedankt.
Staat gewoon bij opties, om de hoeveel tijd hij moet checken en of bij opstarten van outlook direct mail moet worden opgehaald, effies kijken