ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Zoals je hier kunt lezen alloceert de Extreme adapter dynamisch videogeheugen, dwz, er wordt meer geheugen gealloceerd aan de Extreme adapter als er meer nodig is. De BIOS instelling is alleen een handreiking naar oude (DOS) applicaties die niet met dit dynamische model overweg kunnen. Je Extreme adapter wordt dus niet sneller als je er via het BIOS meer geheugen aan 'toewijst'.ik zou graag ff willen weten hoe ik die kan forceren op 64mb..
PS: het linkje dat ik je gaf had betrekking op de eerste versie van de Intel Extreme Graphics interface. De 855GM beschikt echter over de opvolger (Extreme Graphics 2), die echter ruwweg dezelfde geheugentoewijsmethode gebruikt. Dit kun je hier lezen.
[ Voor 25% gewijzigd door koraks op 11-03-2004 20:21 ]
Waarom zou je dat willen? Sneller zullen spellen daar echt niet mee gaan werken 
Denk trouwens ook niet dat dat mogelijk is. Iig hoort dit in Complete Systemen & Laptops. Move vanuit Videoplanken & Beeldkanonnen dus
Denk trouwens ook niet dat dat mogelijk is. Iig hoort dit in Complete Systemen & Laptops. Move vanuit Videoplanken & Beeldkanonnen dus