Toon posts:

[XP] Outlook Express failure

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met Outlook Express 6.0. Ik heb mijn laptop aangesloten op het studentennetwerk (LAN-netwerk) op Hoogeveldt in Nijmegen. Alle nodige gegevens heb ik ingevoerd en de verbinding doet het gewoon, dus ik kan MSN'en, surfen én ik kan mailtjes ontvangen.......

Ik kan ze alleen niet versturen :'( en ik krijg de volgende fout: 0x800CCC0F. Ik heb van alles al geprobeerd, maar weet me geen raad meer :? ......E-mail is voor mij een belangrijk medium en ik wil dit dus zo spoedig mogelijk opgelost hebben.......
Help, aub....

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

heb je wel de goede outgoing mail server ingevuld?

[This is what you get when you mess with us]

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

haha, je moet de smtp-server van de provider gebruiken, telefoontje naar de helpdesk en het is opgelost.

Je mag ook wel mijn smtp-server gebruiken, alsje het adres wil stuur me maar even een mailtje of voeg me toe bij msn.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welkom op GoT :)

Windows Operated Systems is bedoelt voor vragen en discussies over Windows als OS. Omdat Outlook Express een los programma is, past dat beter in Software Algemeen. Ik verplaats je vraag dan ook.

Overigens is hier al heel veel over gezegd als je gaat [google=0x800CCC0F] of op GoT [search=0x800CCC0F]. Maar goed, ik neem aan dat je daar al had gekeken :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben gisteravond nog vrij lang bezig geweest naar het zoeken van oplossingen (ook onder Google)....maar nog altijd niets 8)7............ Als ik bij uitgaande mail het domein van HetNet opgeven, of moet ik die van het netwerk doorgeven?!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 13:58:
Ik ben gisteravond nog vrij lang bezig geweest naar het zoeken van oplossingen (ook onder Google)....maar nog altijd niets 8)7............
[oude chinees in slechte films] "You learn from the journey, not the destination." [/oude chinees] :+
Als ik bij uitgaande mail het domein van HetNet opgeven, of moet ik die van het netwerk doorgeven?!
Je bedoelt de SMTP server? Degene van de provider ja. Dus die van het studentennetwerk als je daar bent en die van hetnet als je inbelt / ADSL hebt van hetnet. Oftewel, zie de FAQ van degene van wie je je IP adres krijgt :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1