Verwijderd
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
[ Voor 63% gewijzigd door JvS op 11-03-2004 19:55 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
korte uitleg, een multi-pc modem is een router, daar zitten wat poorten op, wil je dat uitbreiden kun je dat gewoon doen dmv een hub/switchVerwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 19:49:
ik denk dat ik een hub bedoel. Wat is in hemelsnaam dan het verschil....?Als je er een hub aan sluit dan kun je de lijn als het ware in tweeen splitsen?
zelfs single pc modem van alcatel is een router, kun je dus ook simpel een switch aanhangen en al je pc's van internet voorzien
[ Voor 9% gewijzigd door Dnc1n op 11-03-2004 19:54 ]
Verwijderd
Een switch heb je ieder je eigen band breete.
Waarom wil je trouwens een router er achter gooien, als je het ga doen stel dat modem in als bridge en laat je router dan de verbinding opbouwen dan is het teminste niet nat over nat.
Een goede reden om router er achter te zetten voor mij was dat ik de vigor 2900 heb en dat ik op ander vlan zit dan mijn broertje en mijn pa en dat je gemiliteerde bandbreete hebben.
Vwb je vragen: twee routers achter elkaar kan prima, maar dan moet je wel weten hoe je beide wilt configureren. En ik kan je nu al zeggen dat je daar meer als alleen het boekje voor nodig hebt. Daarbij is het totaal onzinnig in een thuissituatie en kun je idd beter met een HUB of switch werken. Scheelt je een hoop ellende.
Edit: en omschrijf de situatie eens die je hebt en die je wilt maken. Dan kunnen wij veel gerichter advies geven
[ Voor 9% gewijzigd door The Eagle op 11-03-2004 20:25 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()