Toon posts:

Router op multi-pc modem

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kun je op een multi-pc moden nog een router aansluiten? Dat is nl een router na een router. :?

Verwijderd

ik weet dat je er wel een hub bij kunt zetten om het aantal pc uit tebreiden weet niet of je dit bedoeld

Verwijderd

Kan wel, maar waarom?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:09

JvS

Ik heb hem zelf ook

ja dat kan, maar is totaal nutteloos. Sluit er een hub op aan, probeer ook eens [search=st510 router]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat ik een hub bedoel. Wat is in hemelsnaam dan het verschil....? 8)7 Als je er een hub aan sluit dan kun je de lijn als het ware in tweeen splitsen?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:09

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja, dat is geen probleem

[ Voor 63% gewijzigd door JvS op 11-03-2004 19:55 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 19:49:
ik denk dat ik een hub bedoel. Wat is in hemelsnaam dan het verschil....? 8)7 Als je er een hub aan sluit dan kun je de lijn als het ware in tweeen splitsen?
korte uitleg, een multi-pc modem is een router, daar zitten wat poorten op, wil je dat uitbreiden kun je dat gewoon doen dmv een hub/switch

zelfs single pc modem van alcatel is een router, kun je dus ook simpel een switch aanhangen en al je pc's van internet voorzien :p

[ Voor 9% gewijzigd door Dnc1n op 11-03-2004 19:54 ]

Verwijderd

Behalve een hub kan je ook wsitch over wegen een heb heeft 4 porten en ondersteund 100 Mbit das dus 100 Mbit gedeelt door 4 en je kan pas zenden als de ander klaar is dus tis beetjes traag.
Een switch heb je ieder je eigen band breete.
Waarom wil je trouwens een router er achter gooien, als je het ga doen stel dat modem in als bridge en laat je router dan de verbinding opbouwen dan is het teminste niet nat over nat.
Een goede reden om router er achter te zetten voor mij was dat ik de vigor 2900 heb en dat ik op ander vlan zit dan mijn broertje en mijn pa en dat je gemiliteerde bandbreete hebben.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Lees eerst eens de FAQ's van dit forum, en kijk of dan je vraag al een stuk helderder kan. Gezien je vragen die nog meer vragen oproepen kan ik me niet anders voorstellen dan dat je wel heel erg Noob bent. Daar kun jij ook niks aan doen, maar ik denk dat als je bij voorbaat al niet weet waar je aan begint, het ook niet moet proberen totdat je meer kennis hebt opgedaan.
Vwb je vragen: twee routers achter elkaar kan prima, maar dan moet je wel weten hoe je beide wilt configureren. En ik kan je nu al zeggen dat je daar meer als alleen het boekje voor nodig hebt. Daarbij is het totaal onzinnig in een thuissituatie en kun je idd beter met een HUB of switch werken. Scheelt je een hoop ellende.

Edit: en omschrijf de situatie eens die je hebt en die je wilt maken. Dan kunnen wij veel gerichter advies geven

[ Voor 9% gewijzigd door The Eagle op 11-03-2004 20:25 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik krijg nogal het vermoeden dat je niet de hoeveelheid eigen research hebt verricht, die we hier op GoT toch wel van je mogen verwachten voordat je hier een topic opent. Eenvoudige vragen als deze zijn namelijk heel makkelijk in de GoT-Search, de FAQ's en Google te vinden. Zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.