Toon posts:

[ShS] Geen totalen meer gemaakt? **Femme**

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij onderandere http://www.tweakers.net/shopsurvey/6131 en http://www.tweakers.net/shopsurvey/5429 komt er geen duimpje meer voor een produkt te staan. Er staat ook geen tabelletje met totalen.

Is er iets mis met de SS?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:18
ik zal eens een kijkje nemen :)

[edit]
zie hieronder :P

[ Voor 32% gewijzigd door Crash op 11-03-2004 19:25 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Solved :) .

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-01 16:25

John2B

I Love RAID5..!!

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

• Crash
gonna check :)

[edit]
fix0red :P
ik dank u

[ Voor 55% gewijzigd door Crash op 12-03-2004 23:56 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nu heeft die shop dat allemaal weer wel :) . Thanks voor het melden!

Verwijderd

Topicstarter
De eerste twee uit mijn postje hebben weer hetzelfde, voor de rest heb ik het niet echt nagekeken...

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:21

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De duimpjes zijn er weer :)

Verwijderd

Topicstarter
En het is weer van hetzelfde...

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:21

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Duimpjes restored :)

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Naar aanleiding van Femme in "Pricewatch soms zonder waardering" even een titeledit gedaan. Het is nu even wachten op * Femme om dit te verhelpen.

• John2B

John2B

I Love RAID5..!!

Ik zie net op de FrontPage een ShopSurvey van WebConneXXion voorbij komen om 12:27 uur, bij de de Shop Survey / Zoekresultaten onder de W staat een totaal van 16, ik tel er maar 13 en de laatste SS is van 14 maart 2004. Dus geen recente en dus vraag ik mij af waarom die op de frontpage voorkomt, dacht eerst aan een edit ivm correctie van beoordelingen maar kan er in de ShS forum niet over vinden.

Dus waarom verschijnt de entry alszijnde een nieuwe ShS voorbij
En waarom klopt het totaal niet? helaas hielp een shift reload ook niet :-(

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:46

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik hoop dat het gefixed is.

• John2B

John2B

I Love RAID5..!!

Femme schreef op 09 april 2004 @ 13:33:
Zooo, jullie zijn er snel bij...!!

Maar zie helaas nog geen wijzigingen?

• Crash
John2B schreef op 09 april 2004 @ 13:42:
[...]

Zooo, jullie zijn er snel bij...!!

Maar zie helaas nog geen wijzigingen?
Kun je dan even voorbeelden incl. linkjes geven? :)
Dat maakt het voor ons wat makkelijker ipv de gehele shopsurveys handmatig na te zoeken :P

• John2B

John2B

I Love RAID5..!!

Komt tie:

Plaatje laat zien 16 ShopSurveys terwijl het er 13 zijn waarvan 1 zonder beoordeling.
Printscreen

Hierbij de directe link
http://www.tweakers.net/shopsurvey/?Alpha=W

• Crash
De totalen worden wel gemaakt :)
Wat er ontbreekt in die laatste kolom is de 'prijsindex', die aangeeft hoe duur een shop is in vergelijking met anderen :)
Dit komt dan doordat de betreffende shop geen producten in de PW heeft staan.

[ Voor 96% gewijzigd door Crash op 09-04-2004 14:42 ]

• John2B

John2B

I Love RAID5..!!

Crash-Override schreef op 09 april 2004 @ 14:38:
De totalen worden wel gemaakt :)
Wat er ontbreekt in die laatste kolom is de 'prijsindex', die aangeeft hoe duur een shop is in vergelijking met anderen :)
Dit komt dan doordat de betreffende shop geen producten in de PW heeft staan.
John2B schreef op 09 april 2004 @ 13:14:
Ik zie net op de FrontPage een ShopSurvey van WebConneXXion voorbij komen om 12:27 uur, bij de de Shop Survey / Zoekresultaten onder de W staat een totaal van 16, ik tel er maar 13 en de laatste SS is van 14 maart 2004. Dus geen recente en dus vraag ik mij af waarom die op de frontpage voorkomt, dacht eerst aan een edit ivm correctie van beoordelingen maar kan er in de ShS forum niet over vinden.

Dus waarom verschijnt de entry alszijnde een nieuwe ShS voorbij
En waarom klopt het totaal niet? helaas hielp een shift reload ook niet :-(
Mijn opmerking betreft uitsluitend de shop webconnexxion
http://www.tweakers.net/shopsurvey/4369

Nog eentje waar goed te zien is wat ik bedoel: wildo.info

http://www.tweakers.net/shopsurvey/6120

Totaal aantal ShS is 1

Totaal in overzicht is 2 ?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~web2001/extra/wildo.gif

En zie hem ook op de FP passeren zijnde een nieuwe ShS, terwijl de laatste ShS van 18 nov 2003 is ?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~web2001/extra/wildoFP.gif

[ Voor 16% gewijzigd door John2B op 09-04-2004 16:44 ]

• Crash
John2B schreef op 09 april 2004 @ 16:13:
[...]

[...]

Mijn opmerking betreft uitsluitend de shop webconnexxion
http://www.tweakers.net/shopsurvey/4369

Nog eentje waar goed te zien is wat ik bedoel: wildo.info

http://www.tweakers.net/shopsurvey/6120

Totaal aantal ShS is 1

Totaal in overzicht is 2 ?

[afbeelding]

En zie hem ook op de FP passeren zijnde een nieuwe ShS, terwijl de laatste ShS van 18 nov 2003 is ?

[afbeelding]
Webconnexxion:
alle totalen worden weergegeven hoor :)

Wat betreft het aantal weergegeven shops, en het aantal vermelde shops.
Dit verschil is waarschijnlijk opgetreden omdat er door de tijd heen shops verwijdert zijn.
Hetzelfde geld voor het aantal reacties wat weergegeven wordt. Het aantal bevat ook verwijderde reacties. En als een shopsurvey in de tracker komt te staan, maar de reactie wordt verwijdert. Dan blijft deze toch staan totdat deze weg zakt :)

• John2B

John2B

I Love RAID5..!!

Het getal 2 voor b.v. wild.info wil zeggen twee shopsurveys maar waarschijnlijk is er op dat tijdstip een ShS verwijdert? Maar die meldingen komen toch ook in de
GoT > Buyers Zone > [ShS] Meldingen
maar zie van webconnexxion of wild.info daar niets van.

Wat bedoel je met aantal weergegeven shops?

Ik dacht dat ik begreep hoe het werkte, maar ben nu het spoor bijster. Of we begrijpen elkaar niet.

Wat betreft de verklaring van de shop surveys kan ik mij wel in vinden, alleen vreemd dat dat totaal sinds vandaag ineens ook de verwijderde entry's betreft, aangezien ik de statistieken van met name webconnexxion dagelijks bekijk en tot gisteren op een totaal stonden van 13??

Maar goed, 't is ook niet zo belangrijk ik vroeg het me alleen af

• Crash
Mijn uitleg is niet echt optimaal, ben nogal brak vandaag :P
Dat over 'weergegeven shops' mag je negeren, ik had het over iets wat je niet vroeg ;)

Nog een poging:
In de shopsurvey van Webconnexxion staan maar 13 reacties, omdat er een aantal reacties verwijdert zijn, 3 in dit geval. Deze zijn niet zichtbaar in de shopsurvey, maar staan nog wel in de backend/database, waar wij ze wel kunnen zien. Het totaal, 16, staat dus voor de hoeveelheid geplaatste reacties inclusief de verwijderde reacties :)

Een melding van dat wij een shopsurvey reactie verwijderen komt alleen in het topic te staan wat jij aangeeft, als er door een user een melding van gedaan is en wij daar op moeten reageren, zodat men weet dat het afgehandelt is. Maar vaak zijn wij jullie al voor, en zien we reacties die niet aan de voorwaarden voldoen eerder als jullie. Als wij deze dan verwijderen of aanpassen, dan krijgt de desbetreffende user een mailtje daarover. Een melding hiervan zou dus volstrekt overbodig zijn in dat topic als toch niemand het opgemerkt had :P

• John2B

John2B

I Love RAID5..!!

Crash-Override schreef op 09 april 2004 @ 18:35:
Mijn uitleg is niet echt optimaal, ben nogal brak vandaag :P
Dat over 'weergegeven shops' mag je negeren, ik had het over iets wat je niet vroeg ;)
Geen probleem, kan gebeuren...dacht al dat het aan mij lag...!!
Nog een poging:
In de shopsurvey van Webconnexxion staan maar 13 reacties, omdat er een aantal reacties verwijdert zijn, 3 in dit geval. Deze zijn niet zichtbaar in de shopsurvey, maar staan nog wel in de backend/database, waar wij ze wel kunnen zien. Het totaal, 16, staat dus voor de hoeveelheid geplaatste reacties inclusief de verwijderde reacties :)

Een melding van dat wij een shopsurvey reactie verwijderen komt alleen in het topic te staan wat jij aangeeft, als er door een user een melding van gedaan is en wij daar op moeten reageren, zodat men weet dat het afgehandelt is. Maar vaak zijn wij jullie al voor, en zien we reacties die niet aan de voorwaarden voldoen eerder als jullie. Als wij deze dan verwijderen of aanpassen, dan krijgt de desbetreffende user een mailtje daarover. Een melding hiervan zou dus volstrekt overbodig zijn in dat topic als toch niemand het opgemerkt had :P
Op zich duidelijk, alleen het getal 16 voor wat betreft webconnexxion is pas (ik geloof) gisteren van 13 werkelijke survey's ineens opgehoogt naar 16.

Dat er van de 16 maar 13 staan oke, 3 zijn er verwijderd 1 weet ik van, maar ben ben eigelijk benieuwd naar de andere twee als shop eigenaar van webconnexxion? Of zit dat er niet in??

[ Voor 1% gewijzigd door Crash op 09-04-2004 19:07 . Reden: quote fix ;) ]

• Crash
Voor zover ik kan zien zijn er recent geen reacties verwijdert :)

• John2B

John2B

I Love RAID5..!!

Crash-Override schreef op 09 april 2004 @ 19:12:
Voor zover ik kan zien zijn er recent geen reacties verwijdert :)
Was mijn vraag ook niet, we zitten vandaag niet op dezelfde golflengte.

Thx 8)7

• Crash
John2B schreef op 09 april 2004 @ 19:32:
[...]

Was mijn vraag ook niet, we zitten vandaag niet op dezelfde golflengte.

Thx 8)7
Daarmee bedoel ik dus te zeggen dat het aantal reacties de afgelopen week niet plotseling van 13 naar 16 kan zijn geschoten :)
Ik kan namelijk geen recente acties vinden die ertoe geleidt kunnen hebben dat dit cijfer opeens omhooggeschoten zou zijn. Dus ik kan je verder ook geen verklaring ervoor geven :P
Waarschijnlijk zijn er een keer een hele tijd geleden reacties verwijdert zonder dat deze opgeslagen werden of iets met de Twilight Zone ofzo :+

[ Voor 19% gewijzigd door Crash op 09-04-2004 19:37 ]

• John2B

John2B

I Love RAID5..!!

Femme schreef op 09 april 2004 @ 13:33:
Ik heb het vermoeden dat de telling van de aantal shopsurveys juist met de wijziging van:

09-04: Shop survey gemiddelden en handjes in pricewatch waren bij sommige shops afwezig. (of andere gerelateerde Shop survey changes)

is ontstaan, datum komt overeen met de datum dat ik het constateerde, op zich geen probleem het viel me gewoon op.!!

[ Voor 7% gewijzigd door John2B op 16-04-2004 13:22 ]

Pagina: 1