Toon posts:

Firewire Kaart blokkeerd Netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
een paar dagen geleden (toen er nog geen firewire kaart in mijn pc zat) kreeg ik via mijn router een ip adres toegewezen, maar sinds ik de firewire kaart heb geinstalleerd krijg ik dat niet meer. Wat kan hiervan de oorzaak zijn, Iemand een idee.
Please help

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 20:19

Pogostokje

* twiet *

We hebben geen glazen bol helaas.

Meer info is wel handig. Geef eens de info van ipconfig? Welk OS en welke router gaat het om?

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-03 18:20
Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 19:12:
een paar dagen geleden (toen er nog geen firewire kaart in mijn pc zat) kreeg ik via mijn router een ip adres toegewezen, maar sinds ik de firewire kaart heb geinstalleerd krijg ik dat niet meer. Wat kan hiervan de oorzaak zijn, Iemand een idee.
Please help
Misschien een hardware conflict?

Misschien zitten al je apparaten wel op dezelfde irq.

Verwijderd

Topicstarter
nou kijk het zit zo, als ik bij netwerk connecties kijk( winxp) dan staat daar een 1394 connectie bij die volgens mij het gewone netwerk blokkeerd, hoe krijg ik dat ding daar weg, gewoon uitschakelen heeft geen zin.

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 20:19

Pogostokje

* twiet *

Je kan je 1394 device in je hardware administrator uitschakelen. Echter, het lijkt mij sterk dat die je netwerk tegenhoudt want ik neem niet aan dat je statische IP gegevens hebt ingevuld daar. Geef eens een 'ipconfig /all' in een dos boxje, dan zie je vanzelf wat er mis gaat.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:29
Mocht je het nog niet opgelost hebben:

Wat voor OS gebruik je? In WinXP kun je gewoon een netwerkbrug maken. Ook kun je kijken of hij het ip-adres toch niet aan de fire-wire toekent ipv je ethernetaansluiting.
Pagina: 1