Toon posts:

[IE 5.0] fullscreen probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het zal waarschijnlijk wel betrekking hebben op alle versies van IE, en of het als een probleem wordt ervaren door meerdere mensen weet ik ook niet, maar ik vroeg me af of er een manier is om de taakbalk in Windows always on top te laten blijven.

Sommige sites dwingen namelijk een full screen af terwijl ik de taakbalk wil blijven zien. Andere programma's kunnen wel on top blijfen dus waarom de taakbalk niet. :?

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:19
Rechtermuisknop op de taakbalk =) Properties =) always on top

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:47
White Feather schreef op 11 maart 2004 @ 18:08:
Rechtermuisknop op de taakbalk =) Properties =) always on top
Goh, echt waar? Ook al heb je dat aanstaan, dan gaat IE alsnog over je taakbalk heen als je 'm in fullscreen zet. Maar volgens mij is daar niet echt veel aan te doen...

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Moet toch te tweaken zijn? Als bv Netmeter en TinyResMeter het kunnen moet die verdomde taakbalk het toch ook kunnen? OK, is weliswaar geen applicatie, maar toch. Weet je wat, ik ga een paar makers van tweaking programma's emailen, kijken of zij de uitdaging aan durfen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gemerkt dat MyIE2 helemaal geen last heeft van dit probleem, het opent gewoon elke window in een tab, en de taakbalk en alle andere toolbars blijven gewoon zichtbaar. :)