Toon posts:

64 bit moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen ik ben van plan een nieuwe pc te gaan kopen met daarop een amd 64 bit 3200+ maar nou ben ik op zoek naar een mainboard met dual chanel mem voor die 64 bit voornamelijk gebruik ik de pc voor games :) het enige wat me eigenlijk tegen houd om 64 bit te nemen is dat ik geen dual chanel mobo's kan vinden! :/
wie weet d'r een

• pelican
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

pelican

Simpel, die zijn er nog niet. Staat een post op tweakers zelf dat MSI de 939 bordjes op Cebit gaat showen, en de anderen zullen dan wel volgen. 939 bordjes ondersteunen wel dual channel.

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 12:52

EXX

EXtended eXchange

Die zijn er dus niet voor de huidige Athlon 64, want die ondersteunt geen dual channel memory.

In tegenstelling tot de P4 zit de memory controller van de Athlon 64 in de CPU en niet in de chipset, en die ondersteunt alleen single channel memory.

edit:
Pelican was me net voor :P

[ Voor 8% gewijzigd door EXX op 11-03-2004 17:20 ]

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Verwijderd

Bestaan nog niet. :)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Kijk eens wat verder in andere topics. Er is i.i.g. voldoende te vinden als alternatief.

ARME AOW’er

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Moge duidelijk zijn. Als je per se nu iets wilt kopen kun je een Opteron nemen, die is er wel al (maar is duur)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.