[Gezocht] Webhoster die IMAP aanbiedt.

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 23:37
Ik zoek voor mijn domein (heb altijd zelf gehost, maar chello begint irritant te doen) een goede hostingprovider met:

*mailboxen (Imap!!)
*klein beetje webspace (20 meg ofzo)

Op zich natuurlijk vrij standaard, je ziet dergelijke pakketten ook vaak voor ongeveer 40 euro per jaar. Maar alleen hebben ze alleen maar pop3-boxen, geen imap. Ook bij dingen als hosters.nl kan je alleen selecteren op pop-boxen.

Weet iemand wat ik nu moet doen, want die imap-boxen zijn wel ERG handig......

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-04 15:47

Eijkb

Zo.

Ik werk zelf bij een hoster en we draaien ondermeer IMAP. Volgens mij doet iedere hoster dat wel hoor. Het wordt idd nergens vermeld vreemd genoeg.

Overigens, dit forum is niet bedoelt voor dit soort berichten.

.

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-01 20:03
www.fastmail.fm

Is een mailprovider. Bij het duurste abo krijg je 150 MB webhosting maar dat is nog in Beta, werkt overigens wel goed.

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:03
Dit gaat een opsomtopic worden

www.initfour.nl

• M_V
  • Laatst online: 28-04 23:37
Eijkb schreef op 11 maart 2004 @ 17:11:
Ik werk zelf bij een hoster en we draaien ondermeer IMAP. Volgens mij doet iedere hoster dat wel hoor. Het wordt idd nergens vermeld vreemd genoeg.

Overigens, dit forum is niet bedoelt voor dit soort berichten.
Ok, kan je misschien een webhoster noemen die dat aanbiedt? En waar zou ik een dergelijke vraag dan moeten poneren?

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-05 22:20

Nss

The Dude Abides

Easyhosting(.nl) biedt het zoiezo aan. Daar zit ik al ruim een jaar en gebruik dr net zolang imap al. Is daar gewoon zelfde instellingen als je pop account.

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Rudy_V schreef op 11 maart 2004 @ 17:23:
[...]
Ok, kan je misschien een webhoster noemen die dat aanbiedt? En waar zou ik een dergelijke vraag dan moeten poneren?
Je stuurt een mailtje naar info@<de naam van webhoster> en je weet het. Er zijn hier al een aantal hosters genoemd die het aanbieden dus aan jou de keus.

.

Verwijderd

www.fusemail.com Rules :) heeel heeel erg tevreden over.

Verwijderd

Eijkb schreef op 12 maart 2004 @ 10:21:
[...]

Je stuurt een mailtje naar info@<de naam van webhoster> en je weet het. Er zijn hier al een aantal hosters genoemd die het aanbieden dus aan jou de keus.
Dan hebben we geen forum meer nodig, en kunnen we allemaal mailen naar:

info@microsoft.com
info@mandrake.com
info@peoplesoft.com
info@macromedia.com
info@adobe.com

hmm, ok het forum kan nu gesloten worden. :( |:(

• Cybje
  • Laatst online: 15-05 13:13

Cybje

First Post!

Mijn bedrijf biedt bij alle budget pakketten ook IMAP hosting. Volgens mij doet ongeveer elke provider dat wel, ze zetten het alleen niet altijd op hun site omdat je anders een overzichtelijke lijst van like 200 features krijgt.

Wat ruist er door het struikgewas

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-05 15:42

Robtimus

me Robtimus no like you

www.freerider.nl
Bij alle pakketten van Freerider wordt het volgende ondersteund: Onbeperkt aantal subdomeinen (door u zelf aan te maken), Webmail, Mailinglists, Mail Forwarding, Mail aliassen, Vacation Messages, Spam filters, Pop3, IMAP, Server Side Includes, PHP3/4, Python, Perl, MySQL, Frontpage extensies, Statistieken, Password protectie van bepaalde gedeelten van uw site, shtml, een Web-control panel.
Geen ervaring met het IMAP gedeelte trouwens, maar je kan op http://forum.freerider.nl misschien navraag doen.

[ Voor 21% gewijzigd door Robtimus op 12-03-2004 10:49 ]

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 10:36:
[...]

Dan hebben we geen forum meer nodig, en kunnen we allemaal mailen naar:

info@microsoft.com
info@mandrake.com
info@peoplesoft.com
info@macromedia.com
info@adobe.com

hmm, ok het forum kan nu gesloten worden. :( |:(
U heeft gelijk. Mijn excuses. Maar je mag op GoT geen reklame maken dus vandaar mijn wat afwijkende antwoorden. Maar zoals gezegd, bij een redelijk standaard install van een webserver worden er ook imap diensten mee geinstalleerd. Kan best zijn dat veel hosters niet eens weten dat ze dat aanbieden ;)

.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

FAQ Internet & Telefonie
En dit wordt ondertussen dus weer een opsomming van hosters :/

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.