[adsl] verhuizing oude abonnee, zelf nieuwe aansluiting

Pagina: 1
Acties:

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:35
Wat ik met de titel bedoel te zeggen is het volgende:

Vanaf dit weekend huren mijn vriendin en ik particulier een woning. Dit is een eigen koopwoning van iemand, die in twee gedeeltes is opgedeeld. Dit is verder geen probleem.

Nu heeft deze beste man alleen zelf een adsl-aansluiting van Planet liggen. Deze loopt tot halverwege mei.

Wij willen zelf graag een eigen aansluiting regelen (zowiezo omdat ik het al niet eens ben met z'n bandbreedte), en ik zat erover te denken om dit ook bij Planet te doen.

Nu stel ik mij voor dat zijn aansluiting dus eigenlijk opgedoekt moet worden, en onze aansluiting opnieuw aangesloten. Beetje onzinnig lijkt mij, maar goed.

Wie weet hoe dit werkt, en hoe lang dit gaat duren?

Sometimes you need to plan for coincidence

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-05 08:50
Je kunt toch gewoon het bestaande abbonent upgraden naar een duudere met meer bandbreedte, en dan dat telefoon draatje naar jouw gedeelte van het huis leggen? Of moet het ook op een aparte telefoonlijn komen?

..:: ::..

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Vraag even bij de provider of het abbo op jouw naam gezet kan worden, vervolgens kun je er dan mee doen wat je wil..

Download my music on SoundCloud

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:35
Wat ik bedoel is dat we nu zelf geen account hebben bij Planet, en hij de zijne nog niet kan opzeggen. Aangezien de account gekoppeld is (lijkt mij) aan de ADSL-aansluiting, hebben wij er niets aan.

De infrastructuur is geen probleem, die is in orde.
dominic schreef op 11 maart 2004 @ 16:22:
Vraag even bij de provider of het abbo op jouw naam gezet kan worden, vervolgens kun je er dan mee doen wat je wil..
O ja, nog een rede dat ik een eigen abbo wil, hij heeft zon wazig groen-ufo achtig geval als usb-modem, en ik wil meerdere pc's aansluiten --> dus sowieso nieuw modem nodig... en aangezien je die tegenwoordig gratis krijgt :)

[ Voor 25% gewijzigd door Hmmbob op 11-03-2004 16:26 ]

Sometimes you need to plan for coincidence