Toon posts:

Serv-u Remote Control Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met het volgende:

Ik heb bij mijn vader internet en bij mijn moeder.
Nu wil ik graag dat ik via mijn moeder met serv-u de computer bij mijn pa met serv-u kan besturen.

Ik heb dus serv-u geinstalleerd en een nieuwe server aangemaakt met het ip van de pc bij mijn vader en de inlog gegevens van het acount dat ik daar had aangemaakt.
Maar als ik nu wil connecten geeft hij de volgende melding: Insufficient Privilege to do maintenance for user "****" on server ***.***.***.** port **.

Kan niks vinden in de help files van het programma.
Weet iemand de oplossing hier voor?

BVD, Brightphalanx :)

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:12

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Heb je je account wel goed ingesteld? Voor Serv-U remote control moet je die gebruiker minimaal 'Domain Administrator' maken.

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-07 12:18

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 16:12:
Hallo,

Ik zit met het volgende:

Ik heb bij mijn vader internet en bij mijn moeder.
Nu wil ik graag dat ik via mijn moeder met serv-u de computer bij mijn pa met serv-u kan besturen.

Ik heb dus serv-u geinstalleerd en een nieuwe server aangemaakt met het ip van de pc bij mijn vader en de inlog gegevens van het acount dat ik daar had aangemaakt.
Maar als ik nu wil connecten geeft hij de volgende melding: Insufficient Privilege to do maintenance for user "****" on server ***.***.***.** port **.

Kan niks vinden in de help files van het programma.
Weet iemand de oplossing hier voor?

BVD, Brightphalanx :)
Ik ken serv-u niet maar er staat dat je geen rechten hebt om onderhoud van de machine te doen.
kortom je hebt op de server jezelf te weinig rechten toegekend :)
dus geef jezelf ff admin rechten op de server en je bent uit de problemen denk ik 8)

edit:
beetje dubbel post :( (1 min verschil)

[ Voor 4% gewijzigd door Mystic Spirit op 11-03-2004 16:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
gwystyl schreef op 11 maart 2004 @ 16:14:
Heb je je account wel goed ingesteld? Voor Serv-U remote control moet je die gebruiker minimaal 'Domain Administrator' maken.
Nee heb ik niet gedaan.
Dat wist ik niet, ga het zo snel mogelijk doen.