Ik had al een klein berichtje op [rml]Periodieke gadgetaanbiedingen [ Lidl] [ Aldi] [ etc][/rml] gezet maar ik heb niet het idee dat iemand nog een tigtal pagina's door gaat spitten voor zoiets. Blijkt dat ie overigens niet periodiek als een aanbieding is, de daar geposte prijs was een adviesprijs van Aiptek.

Hier wat info over de betreffende speler:
(Met dank aan Alternate)
Toetsen en/of switches: Stop, Play, Pause, Next, Previous, Random play, Repeat
Geheugenmedium: CD's
Toebehoren: VCD-MP3-player, audio kabel, video kabel, remote control, koptelefoon, power adapter, manual
Overige informatie: Het apparaat is compatible met VCD, CD, MP3 en CD-R
PAL- en NTSC standaarden worden ondersteund
Volledig functionele infrarood afstandsbediening
Anti Schock ESP: 80 Seconden voor MP3, 20 Seconden voor CD
Super-Bass Funktie
Ingebouwde herlaadfunctie
Programmeerfunctie
Snel en langzaam vooruitspoelen
Error correctie: Cross Interleave Reed-Solomon-Code (CIRC)
Laser: Semiconductor laser (780 nm)
Uitgangsvermogen: 15 mW + 15 mW Stroom: DC-aansluiting 4,5 V voor AC-Netzadapter (220V/50 Hz) of 2x AA-Batterijen
Aansluitingen: Audio, Video, Netadapter.
Wat ik bijzonder handig aan deze vindt is dat hij ook VCD's kan afspelen. Dit gecombineerd met de redelijk lage prijs maakt me dit toch wel nieuwsgierig.
Is dit apparaat wel de kwaliteit die je ervan verwacht? Heeft iemand deze al gekocht en ervaringen ermee? Zoeken geeft niet veel resultaten, geen review te vinden.

Hier wat info over de betreffende speler:
(Met dank aan Alternate)
Toetsen en/of switches: Stop, Play, Pause, Next, Previous, Random play, Repeat
Geheugenmedium: CD's
Toebehoren: VCD-MP3-player, audio kabel, video kabel, remote control, koptelefoon, power adapter, manual
Overige informatie: Het apparaat is compatible met VCD, CD, MP3 en CD-R
PAL- en NTSC standaarden worden ondersteund
Volledig functionele infrarood afstandsbediening
Anti Schock ESP: 80 Seconden voor MP3, 20 Seconden voor CD
Super-Bass Funktie
Ingebouwde herlaadfunctie
Programmeerfunctie
Snel en langzaam vooruitspoelen
Error correctie: Cross Interleave Reed-Solomon-Code (CIRC)
Laser: Semiconductor laser (780 nm)
Uitgangsvermogen: 15 mW + 15 mW Stroom: DC-aansluiting 4,5 V voor AC-Netzadapter (220V/50 Hz) of 2x AA-Batterijen
Aansluitingen: Audio, Video, Netadapter.
Wat ik bijzonder handig aan deze vindt is dat hij ook VCD's kan afspelen. Dit gecombineerd met de redelijk lage prijs maakt me dit toch wel nieuwsgierig.
Is dit apparaat wel de kwaliteit die je ervan verwacht? Heeft iemand deze al gekocht en ervaringen ermee? Zoeken geeft niet veel resultaten, geen review te vinden.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud