Wie weet wat ik nodig heb aan drivers om een usb 2.0 stick van de aldi 128mb aan de gang te slingeren ik ben bij medion geweest en bij google en driverguide maar ik denk dat ik het verkeerde zoek ofzo.... tnx
USB sticks zou winXP standaard moeten kennen.
[ Voor 9% gewijzigd door pt0x op 11-03-2004 16:13 . Reden: spelling. ]
Sorry vergeten te vermelden het is een windows 98 niet se machine waar het om gaat excuses voor het ongemak
Misschien heb je hier iets aan ?
http://www.treiber-forum.de/forum/showthread.php?t=4640
(wel in het duits)
http://www.treiber-forum.de/forum/showthread.php?t=4640
(wel in het duits)
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Verwijderd
'k ben die fucking cd kwijt waar de drijvers opstaan.. geen probleem zou je zeggen , maar ik heb mijn usb stick "gesplit" hij bestaat nu uit 2 delen, 1 van 28 en 1 van 100 mb.. maar ik kan niet bij die 28 mb als ik dat proggie niet heb.. wie heeft hem ff voor mij?..
Normaal kan je hem zo dloaden maar ik heb het doosie niet meer, dus het serienummer enz enz kan ik er niet aflezen.. wie hem heeft zou die ff mij een link kunnen geven ? of anders ff mailen naar joukebosgraaf@home.nl
Normaal kan je hem zo dloaden maar ik heb het doosie niet meer, dus het serienummer enz enz kan ik er niet aflezen.. wie hem heeft zou die ff mij een link kunnen geven ? of anders ff mailen naar joukebosgraaf@home.nl
Als het een medion md5223 is kan je dat vinden op de Medion site.
www.medion.de -> service & support -> treiber & updates en dan bij MD/LT Nummer 5223 invullen.
Dan staat de driver waarvan ik denk dat je hem zoekt op de 7e en 8e plek.
en voor de edit gebruik je het
knopje.
www.medion.de -> service & support -> treiber & updates en dan bij MD/LT Nummer 5223 invullen.
Dan staat de driver waarvan ik denk dat je hem zoekt op de 7e en 8e plek.
en voor de edit gebruik je het
[ Voor 24% gewijzigd door Resistor op 05-06-2004 19:43 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
nee.. daar zit niet bij wat ik zoek 
Edit: software is al gevonden
Edit: software is al gevonden
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 12:26 ]
Pagina: 1