begin eerst een met het goede OS;
Implementing and Administering a Microsoft Windows 2000 Network Infrastructure
gaat over windows 2000, ipv 2003.
(Exam 70–291 is het infra examen van win2k3)
Daarnaast is de methode van voorbereiding sterk afhankelijk van je ervaring en je capaciteiten. Erg lastig om uit het niets de beste methode aan te geven.
Als je nog helemaal geen ervanring hebt moet je niet alleen het boek doorlezen, maar ook hetgeen dat beschreven staat allemaal nabootsen. en er mee spelen, en je indenken wat je in een bedrijf mogleijk moet doen. en dat weer uitvoeren, zodat je ervaring krijgt. Kost wel zeeen van tijd, maar het loont uiteindelijk
Ik heb eerst ervaring opgedaan op het kennis gebied van osi laag 0 1 en 2, en zo, via cisco papiertjes naar MS certificaten gewerkt. Wat tot gevolg heeft dat ik nieuwe stof relatief snel in zijn context kan plaatsen. waardoor nieuwe dingen makkelkijk blijven hangen.
Bij de voorbereiding van de laatste examens die ik heb gedaan ( 229 voor mcdba en 296 voor mcse2003) heb ik de inhouds opgave doorgelezen van het boek, hoofdstukken uitgekozen waar ik niet helemaal zeker van was. Vervolgens oefen examen gedaan, en de hoofdstukken waarin ik het laagst heb gescoord doorgelezen. Daar na examen gemaakt en nu (17 certificaten later) nog nooit gezakt :] (*trots*)
[
Voor 3% gewijzigd door
Semt-x op 11-03-2004 15:21
]