70-216 Hoe het beste te oefenen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• LeKKeRVaaG
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12-2023

LeKKeRVaaG

Ik doe aan Crea Doe aan doe ik

Topicstarter
Ben nu bezig met 3e module. Hoe kan ik dit het beste oefenen qua setup ?
Heb nu 3 pc's met windows Server 2003 for Small Business.
Is dit goed te doen of gewoon 2 professionals en 1 server ?
Iemand al ervaring hiermee of al examen gedaan ?
graag info want ik hoorde dat 70-216 moeilijkste is dus wil goed oefenen.

Verwijderd

Van wat, waar gaat dit over? begrijp er niet veel van.

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:28
nofi, maar als je dit soort vragen niet zelf kunt beantwoorden, dan zou ik niet eens aan 70-216 beginnen.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• Semt-x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-05 13:30
begin eerst een met het goede OS;
Implementing and Administering a Microsoft Windows 2000 Network Infrastructure
gaat over windows 2000, ipv 2003.

(Exam 70–291 is het infra examen van win2k3)

Daarnaast is de methode van voorbereiding sterk afhankelijk van je ervaring en je capaciteiten. Erg lastig om uit het niets de beste methode aan te geven.

Als je nog helemaal geen ervanring hebt moet je niet alleen het boek doorlezen, maar ook hetgeen dat beschreven staat allemaal nabootsen. en er mee spelen, en je indenken wat je in een bedrijf mogleijk moet doen. en dat weer uitvoeren, zodat je ervaring krijgt. Kost wel zeeen van tijd, maar het loont uiteindelijk

Ik heb eerst ervaring opgedaan op het kennis gebied van osi laag 0 1 en 2, en zo, via cisco papiertjes naar MS certificaten gewerkt. Wat tot gevolg heeft dat ik nieuwe stof relatief snel in zijn context kan plaatsen. waardoor nieuwe dingen makkelkijk blijven hangen.
Bij de voorbereiding van de laatste examens die ik heb gedaan ( 229 voor mcdba en 296 voor mcse2003) heb ik de inhouds opgave doorgelezen van het boek, hoofdstukken uitgekozen waar ik niet helemaal zeker van was. Vervolgens oefen examen gedaan, en de hoofdstukken waarin ik het laagst heb gescoord doorgelezen. Daar na examen gemaakt en nu (17 certificaten later) nog nooit gezakt :] (*trots*)

[ Voor 3% gewijzigd door Semt-x op 11-03-2004 15:21 ]

• LeKKeRVaaG

LeKKeRVaaG

Topicstarter
ff niet zo bijdehand.
gewoon een vraag en zit niet op bijgoochems zoals jouw te wachten, Masch

[ Voor 5% gewijzigd door LeKKeRVaaG op 11-03-2004 15:19 ]

• LeKKeRVaaG

LeKKeRVaaG

Topicstarter
Neem aan dat 2003 niet zoveel verschilt van 2000, qua oefenen. Vandaar dat ik nu 2003 geinstalleerd heb. Doe echter inderdaad 2000 traject. Of kan ik dan toch beter maar 2000 server installeren om te oefenen ?

• Semt-x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-05 13:30
Zoals ik al aangaf, je moet zeker met 2000 spelen, laat 2003 maar even aan de kant liggen. er zitten wel degelijk (grote) verschillen in. er is niet voor nix een appart examen voor win2k3 infra.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-05 09:20

mutsje

Certified Prutser

voor 70-216 moet je 210,15 uit je kop kennen en DNS is ook heel erg belangrijk omdat dit het examen is met DNS erin. Dit is een zogenaamd breaker examen ofwel veel mensen zakken de 1e keer hiervoor. www.trandumpers.com kun je dumps in een programma laden die bijna identiek aan de examenvragen zijn en je kennis op deze manier testen wat je wel en niet weet.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:13

momania

iPhone 30! Bam!

LeKKeRVaaG schreef op 11 maart 2004 @ 15:19:
ff niet zo bijdehand.
gewoon een vraag en zit niet op bijgoochems zoals jouw te wachten, Masch
En jij verwacht nog een normale reply als je zo begint :?

Je topic start is ronduit super slecht te noemen, want je kan op z'n minst even kort uitleggen wat die module precies inhoudt voor degene die dat niet weten, maar evengoed wel eens zouden kunnen helpen bij je vraag.

Verder lijkt mij dat als je meerdere modules gedaan hebt op de normale volgorde, dat je wel behoort te weten hoe je je op een module goed kan voorbereiden.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.