Toon posts:

Gamesurround Fortissimo III 7.1 of Sound Blaster Audigy 2???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik Heb 4.1 Fortissimo II gelduiskaart en wil nu een nieuwe geluidskaart die 5.1 of 7.1 kan.
Ik heb mijn pc door verbonden aan mijn stereo , zodat ik lekker mp3s kan luisteren :D maarja soms hoor je dan wel eens geruis door de liedjes..
Ik Gebruik ook m`n pc voor veel spellen zoals cs ,waarbij geluid toch erg belangrijk is en heb een zalman 5.1 headset gekocht, die ik toch graag goed zou willen gebruiken :D

maar nu vraag ik me af welke geluidskaart ik het best kan nemen, want die fortissimo en creative verschilen toch wel aardig van prijs...

met vriendelijke groet,

CsaR :D

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Uit dat prijsverschil zou je ook al iets op kunnen maken. Een geluidskaart voor €36 zal natuurlijk niet kunnen tippen aan een geluidskaart van meer dan €80, en als ie dat wel kan dan doet Creative toch echt wat verkeerd.

Maar vergelijk de specificaties, lees wat reviews en trek uiteindelijk zelf je conclusie. Wij kunnen dat niet doen aangezien iedereen z'n eigen voorkeur heeft :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
maarja is eigenlijk alleen de bedoeling dat ik geruisloos muziek kan luisteren uit m`n stereo en gewoon goed in game`s kan gebruiken! met zo min mogelijk ruis erin... en daardoor vraag ik me af ik ik genoeg heb een een fortissimo III ? of dat ik dan toch beter die audigi moet kopen?

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-12 19:40
Ik heb een scheithekel aan mijn Fortissimo 3.. wat een brakke kaart :/ (lekker onderbouwd idd)

Audigy 2 nemen, of voor onboard sound gaan van een Nforce2 bordje! :)

57696520646974206c65657374206973206e657264

• SpleeffY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-12 22:26
Als je wat reviews leest, zul je zien dat de kracht van de Fortissimo is dat hij kan concurreren met wat duurdere kaarten. Over de geluidskwaliteit heb ik niets te klagen, het nadeel van deze kaart is dat je voor het weergeven van meerkanaals-geluid eerst moet restarten... Dat wordt aardig irritant na een tijdje.

Maak je hier geen gebruik van, dan wordt het wel weer een goede mogelijkheid :).

• DannyVersluis
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Neem de Audigy 2, waarom?

- Minder ruis
- Perfect voor spellen
- Heel lekker geluidje

Ik heb laatst een vergelijking van de Audigy 2 gezien tussen professionele geluidskaarten van dik tegen de 1000 euro aan, en de Audigy 2 kwam wat betreft geluid op de 2e plaats!

Zeer mooi kaartje dus....

[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]

Pagina: 1